Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

CattiM skrev 2014-04-01 15:16:49 följande:
    Tack....är ju mysigt att längta ibland, men denna längtan gör mig....galen.....
    Vill ha händer, kuk., tunga och hans hand djupt i mig.....gaaaahhhhhh
    Ibland är det skönt att längta lite, men inte föööör länge. Jag är väldigt fysisk så jag vill ha - behöver det där rätt regelbundet faktiskt... Drömmer
  • Fjäril Vingad
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-01 15:22:27 följande:
    Fast en gång i månaden är väl regelbundet? Kanske tom mer än vad många får i ett vanligt äktenskap.
    Okej, felformulerat av mig... Regelbundet oftare! Cool
  • Fjäril Vingad
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-01 15:29:46 följande:
    Tänkte väl det, du menade ofta som fasen! Drömmer
    Ofta. Jätteofta. Jättejätteofta.

Helst.
  • Fjäril Vingad
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-01 15:36:11 följande:
    Har inte antalet inlägg på FL ökat där män skriver och en del av dem verkar ha en lite skev kvinnosyn.
    Nu hittar jag inte tråden, men det fantastiskt mysiga uttrycket "spermahink" förekom...
    Det finns så många knäppa karlar därute... SkrikandesKräks
  • Fjäril Vingad

Min älskling råkade väcka mig tidigt i morse och sa att det var turbulent på FL. Jag frågade varför. De ska lägga ner sajten, sa han helt gravallvarligt.
    Jag skrek ut VA? och bara gapade. Sen vaknade min hjärna (jag var i det närmaste medvetslös vid den okristliga tiden!) och jag insåg vilken dag det var!

Grymt skämt. Grymt! :@

• Fjäril Vingad

Okejdå: När jag blir gammal kommer pension vara avskaffat! Tro mig, man kommer få jobba tills man trillar av pinn och de får bära ut en... :-/

• Fjäril Vingad

Okejdå: Mm, det är ju det där; jag skulle inte heller kunna med att ha en man som stod för allt.
    Har alltid jobbat för mina egna pengar, det finns en stolthet i det.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!