• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Tacokväll hemma.. För det är ju roligare än grillkväll hos bästa väninnan..!

Förbaskade, förbannade förkylning!!! Avskyrt!!!!

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 22:59:02 följande:
    Alltså andra får gärna fisa det gör mig inget. Jag är bara inte så bekväm med sånt för egen del. Har försökt förklara för mig själv hur många gånger som helst att det är helt jävla normalt.
    Jag kan bara aldrig riktigt se att det finns ett rätt tillfälle för att fisa i sällskap av någon annan. Möjligen en sån där hemlig jävel.

Men jag har varit sån med allt, typ borsta tänder, gå på toa och ja allt sånt där, som väl egentligen räknas som rätt normalt.
    Canis meus id comedit
    Jag är likadan.. Vill inte fisa inför någon annan.. Toabesök gör jag ENSAM och tillåter någon annan utföra sina behov när jag duschar/badar/ borstar tänderna..

Vissa saker ÄR privata.. För mig..
  • Knall

Dagens; What!!!!!???

Det knackar på dörren, jag som håller på att röja i köket är närmast.

Öppnar.

Utanför står en kille typ 16-17 år..

-Tja! Är din lillbrorsa inne?

- Eh? Va?

- Ja, *bonussonens namn* är han inne?

- Du menar min son...

-*Tystnad*

Nog för att jag fått höra att jag ser ung ut (är ju inte lastgammal precis), men att misstas för att vara en 12- årings syster?

Särskilt som håret är i en knut på skallen, iklädd svart linne och svarta, knälånga träningsbyxor och genomförkyld.. Tänk er 7 svåra år och 8 bedrövelser...

• Knall
    gilmore skrev 2014-04-06 20:24:06 följande:
    Det var han jag inte gick hem med förra gången, kära nån vad han var bra på att hångla Solig
    Han bodde tydligen väldigt nära min kompis (aka han jag sov hos förra gången) så jag gick hem till honom när jag for från första killen. Obs inget liggande där utan vi låg bara halvdöda i sängen och pratade.
    Way to go!
  • Knall
    gilmore skrev 2014-04-06 21:19:56 följande:
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 21:07:19 följande:Låter som en bra natt *avundsjuk*

Fan saknar att sova ihop. Rimmar illa med att jag brukar avsky att knö och slåss om täcken och blir för varm ( är ett element ) Ligga en halv natt och prata är rätt mysigt tycker jag, nå iaf med någon man tycker om och trivs med, annars kan det ju kvitta.
    Hehehe
    Jag var hos första killen fram till lunch ungefär, sen var jag hos min kompis till efter sex. Kompisen är härligare att mysa och sova med iaf. Alltså jag har så mycket att skriva egentligen men kan inte göra det här för en vet aldrig vem som läser så jag får hålla det inom mig Cool
    Tease!
  • Knall

Hur man för för att få sex i det här hushållet; serverar kaffe, tar fram favoritgodiset och sätter igång nya "RoboCop" på tv'n så att mannen blir glad och tillgänglig..

Själv tvättar jag i väntan på det goda...

• Knall

Jag är barnsligt förtjust! Titta vad jag hittade på Dollarstore igår!!!

• Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 23:18:58 följande:
    Innehållet ser väldigt mumsigt ut
    Smoothie på hallon, mango, grekisk yoghurt och lite kanel samt kardemumma!

Riktigt gott!

Hittade även godaste jul/ påskmusten där! Zeunerts!
  • Knall
    Schna skrev 2014-04-06 23:21:01 följande:

Förresten så dog min gps mitt i virrvarret på Arlanda så jag har fått hitta hem alldeles utan, i mörkret  smile4.gif

It takes a fool to remain sane
    Men se! Det ju bra!

• Knall

Inte för att spoila den erotiska stämningen härinne..

Men.. Gloryhole, någon?

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!