Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-04-16 15:08:40 följande:
    Gullar med guddottern 10 månader.. Att en sådan liten människa kan ge en så mycket glädje och få en att känna så mycket kärlek!
    Jag ler lite försynta när jag läser, då jag är expert på att läsa mellan raderna och vinkla det jag läser till något helt annat, bara så att du vet....Skrattande
    Måhända att någon är sugen på lite skrik och grin tro?Solig
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-16 16:33:10 följande:
    Jag ler lite försynta när jag läser, då jag är expert på att läsa mellan raderna och vinkla det jag läser till något helt annat, bara så att du vet....Skrattande
    Måhända att någon är sugen på lite skrik och grin tro?Solig
    Men va är det med denna telefon, böjer ju ord hit och dit bäst den vill!
    Försynt....förbövelen...💩
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-04-16 17:08:35 följande:
    Wunderbar Hjärta Vill mest kasta upp hängmattan och ligga och softa och lyssna på mer bra musik Solig
    Haha...latmask!{#emotions_dlg.djavulsk}

Jo den är bra den, dom har en som det så fint heter...håll i trosorna nu så du inte kastar av dig dem för det vackra ordet...ja nu kommer det...repertoar...hoppas dom sitter på än...iaf när man knökar och beglar med öronen genom deras låtar...Skrattande
    Knall skrev 2014-04-16 17:12:13 följande:

SkrattandeSkrattandeSkrattandeSolig
    Så kan det va!Glad
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Fenina skrev 2014-04-17 07:29:07 följande:
    Hemmagjord glass med Stevia istället för socker  
    Eller toscaananas! Med vispad grädde(också där får man ju byta ut sockret mot stevia... 
    Hallå!
    Stevia som alla andra sötningsmedel tror jag att man ska ta det lite lungt med, om man håller sig till plantan är den säkert suverän att söta med.
    Men då det är ett koncentrat som säljs som urlakats med hjälp av benzen så är jag väldigt skeptisk om det i större mängder ger en god hälsoeffekt faktiskt.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Schna skrev 2014-04-17 07:42:26 följande:
    Åh, nu vet jag precis vad jag ska odla. Drömmer
    Haha...är nog inte så jävla dumt faktiskt.Skrattande
    Om inte kaninerna hinner äter upp det söta goda före du hinner prova!Tungan ute
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Schna skrev 2014-04-17 07:47:18 följande:

Fast livsmedelsverket anser att plantan inte går att förtära och att allt som finns på marknaden är "Steviolglykosider". www.dn.se/livsstil/halsa/stevia-en-sot-konfli.../
    Jag får läsa det där.
    Men lite konstigt är det och frågan blir då hur dom kunnat använda det så länge i Latinamerikara? Hur fan bar dom sig åt då?Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Fenina skrev 2014-04-17 07:48:02 följande:
    Det tror jag inte heller att det är. Men eftersom jag är diabetiker och någon gång ibland ändå vill unna mig något är det ett bättre alternativ. 
    Om man av någon annan anledning undviker kolhydrater är det också ett bra alternativ eftersom det i sig innehåller 50 % mindre kolhydrater och man därefter enbart måste använda 50 % av den vanliga mängden socker, har man minskat kolhydraterna med 75 %. 
    Nu var ju inte tipset till Knall ett råd om att börja äta kakor och sötsaker som basföda Flört Men om man någon gång vill unna sig något sött, så kan stevia vara ett bättre alternativ än socker, beroende på vad det är du vill uppnå. 
    Med andra ord behöver man inte äta det i någon större mängd, tror det blir ca en halv matsked stevia, på toscaananasen, och det måste man ju inte äta oftare än en gång i månaden... Solig

Då är det nog betydligt värre att ta sig en näve vindruvor i veckan...
    Kan absolut inte säga emot dig då du har rätt, men det jag är skeptisk till att dom verkligen fått bort alla rester från benzenet. Flört
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-04-17 19:31:34 följande:
    Har alla flugit till Blåkulla?
    Nepp!
    Kvasten hamnade bara lite fel bara när den var på autopilot...får nog klämma den lite i dörren och prova...suck...annars blir det sågen...å jag som skulle städa, kul detta blev da!{#emotions_dlg.djavulsk}
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-04-17 19:51:08 följande:

Gör inte det ont?
    Man kan tro att det ska göra skitont men svider mest...i snåltarmen att behöva bli en kvast kortare...nåja är man en sopa så ordnar det sig iaf!Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    shivas skrev 2014-04-17 23:27:21 följande:
    Yeah! Fyra dagar ledigt!
    Japp...
    96h av många möjligheter att shivas postar mycket på familjeliv!Hjärta
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!