• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

VeteKatten skrev 2015-03-06 22:48:37 följande:
    Vet du vad man kallar en smartphone i Göteborg?
    Inte den blekaste.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-03-06 22:50:03 följande:
    Folk på FL är.. folk på FL...

Hoppas att du får må bättre snart så man får läsa ytterligare yaoi från dig! (Skrev jag rätt nu?)

Ha en fortsatt fin kväll/ natt Aniiee!
    Uhu-huh!

Det går ju åt rätt håll i alla fall. Nu ska jag bara överleva pollensäsongen också =P

Vill du läsa det skräpet? Ja, jag får väl...... posta något då......

=) Ha det bra, Knall, och glöm inte att filma karlen när du bogserar. =P
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-03-06 22:50:03 följande:
    Folk på FL är.. folk på FL...

Hoppas att du får må bättre snart så man får läsa ytterligare yaoi från dig! (Skrev jag rätt nu?)

Ha en fortsatt fin kväll/ natt Aniiee!
    Och, ja, du skrev rätt, btw Solig
  • Aniiee
    VeteKatten skrev 2015-03-06 22:54:47 följande:
    App-arat.
    Huh. Tungan ute
  • Aniiee

Vet ni vad som är riktig tråkgöra?

Att flytta över en gigantisk samling film från en websida till en annan, och inte få importen att funka. Så nu ska jag skriva in 30x70 filmer för hand......yatta!

• Aniiee

Ok, störande att man blir utloggad automatiskt om man går in på sin blogg på FL.

Då blir det nog ingen blogg på FL......

• Aniiee
    Knall skrev 2015-03-08 19:43:08 följande:

Urk.. kört styrkepass på gymmet idag igen. Upptäckt muskler jag inte trodde fanns!

Mannen står på altanen och grillar.. det är ju vår..

Döhungrig... och nu väntar jag på att 3;e världskriget ska bryta ut mellan ungarna... kan man snabbspola fram några år så att de är myndiga och utflugna?

Bra jobbat. Jag funderar på att köpa en motionscykel, eftersom jag har väldigt svårt gör att komma ut på våren pga allt pollen. Gäller bara att hitta en jag har råd med. Jag måste även köpa nya hantlar.... Får önska mig i födelsedagspresent.

Grillar? Ambitiöst. Tar ju några timmar. Ungarna får du nog dras med ett ta till...
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-03-08 20:31:05 följande:
    Kolla blocket eller olika Köp - och sälj på facebook.. går att hitta hyfsade motionscyklar för en billig peng..

Hantlar kan du hitta på Jula och Biltema t.ex.

Ja, han tyckte att vädret passade..

Mäh! Glädjedödare!
    Jag har kollat lite på blocket, men det slarvas ju något så förbaskat. Det står aldrig ens vilket märke det är, än mindre model, vikt, användarvikt osv osv. Orka kamma igenom hela stockholms och sörmlands län efter en motionscykel med bra info. Får köpa en ny ist.

Hantlar har de på intersport i centrum. Helt ok pris har jag för mig, så det för bli där. Åker oftare åt det hållet än mot Kungens Kurva.

Tyvärr så är ju ungar heltidsjobb i massa år. Så, en fast forward-knapp skulle ju vara trevligt. Men då blir det väl som i Click, och det är ju inget vidare. 

Click. Enda Adam Sandler-filmen som får mig att gråta....

Nej, var var jag.... ? Bloggade? Letade film? Spelade Hay Day? 

Minns inte.....
  • Aniiee

"Skriv önskelista! Skriv önskelista! Du är så jäkla svår att köpa presenter till. Skriv en, du kan ju posta den på fejjan så slipper du skiva mer än en. Vad fan, har du inte skrivit en önskelista än? Hallå! Du fyller 30, då MÅSTE man ju ge något. Skynda på, du fyller ju snart."

Bah!

Jag önskar mig månen. Kan jag få månen?

Vad finns det för mer realistiskt jag kan önska mig?

• Aniiee

And for the record: Jag saknar också Häckis....

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!