Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

StörreBättreÄnEr skrev 2014-09-28 18:40:45 följande:
    Hej och hå tittar in och medelar er grabbar att om ni har en kuk som är mindre än 19cm kommer ni aldrig kunna få en kvinna att njuta på riktigt!! vad kvinnor än säger för att ni ska må bra
    Din stackare Beklagar sorgen!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-28 18:58:57 följande:
    Realistkuken i ny skepnad? smile3.gif
    I så fall har han bemödat sig med att ändra sitt skriftspråk en hel del. Högst troligen bara ännu en stackare med sågspån i skallen istället för hjärnsubstans!
  • HäckHäxan

Jag är trött som i slut, alltså jag försöker förtvivlat få hjärnan att funka, men nej, ändå kan den inte slut tänka på att snickra och bygga kaninbur, möblera och planera och jag vill bara att den går OFFLINE, men nepp den verkar vägra ändå vet jag att ingen av de här tankarna gör någon nytta. Känns som om jag är 2 meter utanför mig själv.

OFF off offf jävla hjärna!

hahaha och jag gäspar och kl är inte 21, det är ju nästan oroande. :-/

• HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-28 21:11:44 följande:
    Valium? Morfin?
    Tror du det hade piggat upp mig? Jag var mer inne på elchocker eller något...
  • HäckHäxan

Fick mail. Berätta nu vad som tynger dig!!

Alltså vad svarar man, jag har knullat sönder min ekonomi, överväger att prostituera mig och skatta det som hobbyverksamhet. ( Borde kanske överväga det där seriöst ) Det är ju i vart fall inte hmm helt kriminellt.

I stunder som den här undrar jag verkligen varför jag valde att vara en laglydig medborgare. Nej jag vet såklart varför och bla bla bla. Är bara trött som i jävligt trött, arkebusering på mig själv liksom! 

• HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-28 21:28:24 följande:
    Nja, kan inte svara på effekterna av något av det, men inbillade mig att om du tog tillräckligt mycket skulle kanske hjärnan somna av något.
    Ahhhhh

Kroppen är trött den med. Nu lurar jag ju hjärnan lite genom att skriva här. Har ont i mina ben och en lite del av mig vill nita min väns ex för att han är ett arsle som fan inte gjort sin del av tömmande och städandet av deras hus så när vi skulle städa så har vi fått bära och dona med en jävla massa annat. Plus att vi snackar fan inte städande utan sanering, jävla snuskpelle, verkar inte som han städat många sekunder medan han bott i huset.

Jag kommer ha så jävla ont imorgon och under veckan, bara för att återkomma dit och slita arslet av mig nästa helg *suck*
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-28 21:11:02 följande:
    Oh, no!! Det finns flera!! 
    Det är min fullständiga övertygelse även om jag önskar att det bara fanns en, det räcker gött liksom!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-28 21:30:19 följande:
    Svettig och kladdig sex kanske skulle pigga upp? smile9.gif
    Nej, insåg när jag öppnade är du kåt just nu tråden att jag fan inte ens var nästan lite kåt. Då är det illa med mig, för det är jag ju jämt annars. Det är för mycket som äter på mig samtidigt just nu tror jag. Även de minsta småsaker känns som stora berg just nu. Hoppas den känslan verkligen går över tills imorgon. För jag har alldeles för mkt som måste göras.

Min häck måste ner i veckan, jag har möten jag måste gå på, ett gäng samtal som måste ringas, en gräsmatta som måste klippas innan häcken sågas ner. och sen det där jävla huset nästa helg igen och joo imorgon måste jag vara supermom för mini kommer hem. Bit ihop bit ihop bit ihop.

Satt på trappan förut och bara lipade utan någon till synes vettig anledning alls, blev helt ställd.
  • HäckHäxan
    Anonym (Signe) skrev 2014-09-28 21:38:36 följande:
    En stor sjujävla kram till dig, HäckHäxan...här kommer den!
    Tack fina du {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-28 21:51:49 följande:
    Kram, vännen! Kunde jag göra nåt så skulle jag...

*hjärta*
    Tack

Åh jag vet goda du Hjärta
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!