Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag började skriva en kort historia igår, eller en snusk novell/ erotisk novell eller vad tusan man skall kalla det.

Hade sjukt roligt där jag satt, men fick avbryta för jag insåg att kl var så satans mycket, men det kliar kliar kliar i mina fingrar, vill bli klar, men vågar nog inte börja skriva nu, då fastnar jag och kommer bli irriterad när min kompis ringer och avbryter mig sen. Har lovat städa ur ett hus på 260 kvm. Bara att bita ihop och gilla läget.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-09-27 10:54:10 följande:
    Nallens kompis Billy kommer hit idag. De ska leka med klossar.

Spännande för Nalle. Träklossar hoppas jag så du inte matar dem med giftig plast?
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-09-27 10:56:34 följande:
    Du får skaffa dig en kammare avsedd för detta ändamål, tycker jag. Med en tydlig stör ej-skylt på dörren. Drömmer
     Får sätta skylten på ytterdörren då

Har svårt att skriva på datorn eller alltså jag kastade mig över ett kollegieblock igår. Sen skrev jag av min lilla början på datorn och spann vidare lite där hehe.

Tror jag kan göra hur många arbetshörnor som helst men jag kommer ändå hamna vid köksbordet oavsett om jag målar eller skriver
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-27 10:57:56 följande:
    Godmorgon ! ,Lova nu den innehåller läckra skåningar smile6.gif  
    Den innehåller en skåning, en man. Han heter Stefan och kvinnan heter Jennie. Faktum är att det är en skånsk man som bestämt namnen på karaktärerna, bara jag som vägrade kvinnonamnet eftersom det skulle blotta mig. Hell no attt jag tänker skriva ett historia med mitt eget namn i. Så det fick bli Jennie, det är nästan mitt namn på ett eller annat vis. 
  • HäckHäxan
    Jonte71 skrev 2014-09-27 11:01:43 följande:
    Jag hoppas att jag får chansen att läsa det lustfyllda mästerverket! Skrattande Sedan har du tur som slipper tänka på städningen när du städar, du kan tänka på din härliga text!

Ha en bra dag!
    hehe mästerverk vetta fan alltså. Det är ju bara ett råmaterial egentligen, tänkte behålla det sådär oslipat också. När jag är klar eller gett upp och anser att jag inte kan skriva mer så lovar jag att maila den så du får läsa.

Ja jag skall försöka tänka på den istället. Fast jag tror det lutar mer åt massor av musik i mina öron och fullt ös medvetslös mood.

Det var roligt att skriva den och kul att göra Jennie till den dominanta och inte Stefan. Bara där blev allt riktigt roligt i mitt huvud i vart fall.
  • HäckHäxan
    Jonte71 skrev 2014-09-27 11:34:20 följande:
    Skrattande
    Ser verkligen fram till läsningen. Kul att du vågar använda dig själv som person också även om jag tolkar att det inte är riktigt ditt tilltalsnamn!

Har läst en del här på familjeliv nu på morgonen och konstaterar att det finns fler i detta avlånga land som älskar sex! Länge leve lust och kåthet!
    Nja vette tusan om det är jag som person i den där novellen, små delar är dock absolut jag, men långt ifrån helheten. Jag mailar den till dig, men den är som sagt inte klar bara påbörjad. Nej det är inte mitt tilltalsnamn alls, mitt är så ovanligt att jag inte vill använda det, finns helt enkelt inte så många jag och jag vill inte att folk förväxlar mig med karaktären och tror att jag är Jennie om jag publicerar den på typ klubb6 eller annat. Det blir bara dumt då nämligen och jag kommer väl få mer störda mail än jag redan får där inne i så fall.

Ja underbara känsla när man inser att det absolut existerar människor som älskar sex så som man själv gör Bara av godo!
  • HäckHäxan
    Jonte71 skrev 2014-09-27 11:50:51 följande:
    Ser fram mot läsningen. Ditt skrivande gjorde att jag nu även är inne och läser lite på www.sexnovell.se/

Så nu känner jag bara än mer lust! Cool
    Hehe du har mail i vart fall. Jag måste döda datorn nu kompisen är strax här och hämtar upp mig. Ha de bäst! Solig
  • HäckHäxan
    Jonte71 skrev 2014-09-27 14:41:10 följande:
    Tack för mailet, det var en trevlig läsning. Hoppas att du färdigställer verket och sedan publicerar det på lämplig sida, du kommer definitiv få många goda omdömen då läsningen var fängslande!
    Tack så mycket. Hade roligt när jag skrev och den är skriven helt tvärtom för min del. Just därför jag inte vill ha med mitt namn heller.

Blir inget skriva idag / inatt eller imorgon. Blev inte klara med huset vi städa idag. Eller läs sanera. Hur äckliga kan vissa män bli? Jag slutar aldrig förvånas och det är inte på något positivt sätt.
  • HäckHäxan
    Sphynxpappa skrev 2014-09-27 14:47:41 följande:

HäckHäxan och Jonte 71.
    Om ni vill så tala gärna om för mig vad ni heter på Sexnovell.se Glad
    Jag ska genast skapa en profil och skriva av mig mina fantasier.
    Kanske även riktiga händelser Skäms

Jag har ingen profil där. Aldrig varit på sidan ens
  • HäckHäxan
    Jonte71 skrev 2014-09-27 23:37:58 följande:
    Det hade varit bättre att du tänkte på hur härliga män kan vara, det är fel män du verkar på nu! *ler* Personligen tycker jag i och för sig att kvinnor är härligare än män.
    taquine skrev 2014-09-27 22:27:44 följande:

"Livet är hårt på en pinne men inte på en penis" Nehe vad vet jag  ?
    Gulligt med små söta fjortispm ;)  Hoppas alla har haft en trevlig lördag :)

Vet du inte hur livet är på en penis, vet ju inte jag heller i och för sig men jag vet hur det är att ha kvinna på penis! UNDERBART! Speciellt om hon gillar att rida!

Kryper ner i sängen och fantiserar mig bort!

Haha sant. Nu är jag iaf sanerad och skall krypa ner i soffan en stund.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!