Sex och dravel tråden, hämningslöst!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Fan skrev nog lite dumt i en tråd innan jag rusade iväg försenad och hämtade mini.
Nå vi har hittat hem igen. Idag skall vi läsa läxa, en riktig läxa. Ingen löjlig jävla grej som mitt barn redan kan utantill efter första genomgången i skolan.
Pratade med läraren i förmiddags när jag lämnade mini och fick svar på varför de varit så barnsligt lätta.
I vilket fall idag kom min onge när jag frågade efter läxa och sa mamma vet du vad. Jag fick den svåraste läxan det var bara jag och två till i klassen. Hon var glad och med all rätt. Så nu hoppas jag att den faktiskt utmanar henne och kanske till och med har fel Visst är jag hemsk
Vi tar väl upp ännu en tråd då.. jag vet inte om jag missuppfattade eller tänkte fel men jag och TS hade inte samma åsikt om vad "hantera" betyder i detta sammanhang. [här hade en facepalm-smajlie passat alldeles ypperligt]
"Kan din kille hantera en naken kvinna?"
Fråga mig inte hur det gick till, men av någon anledning gick mina funderingar mer åt crowd control än åt det erotiska i mitt inre spelades någon slags actionsekvens upp där en rätt tunn kille i 25-årsåldern försöker mota ut en naken kvinna på 50+ ur lägenheten, killens är som sagt tunn och kvinnan är *funderar* magnifik är nog ett bra ord, hon är rejält tilltagen men överflödet har fördelats på ett fördelaktigt sätt. En stor och kraftfull kvinna med fantastiska former, vacker (och svårhanterad).
Iaf.. så långt hann jag tänka innan tråden öppnades och jag insåg mitt misstag
Frågan är om jag ska känna skam eller stolthet över min förmåga?