Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Ah-haa.. Tänker inte följa den dära lenken. Hörrö.
Men jag kan fantisera. :)
Nä, jag duschar.
How you all doin'?!
Jag har hittat åter till civilisationen efter två veckor på landet. Note to self: fixa bredband till nästa år, ifall vädret blir lika jävligt...
Nästa sommar skickar jag mina barn till dig!
Jag är ensam, överviktig och mår lite dåligt inombords. Min enda tröst, utöver ostbågarna framför tvn, är när jag får lite respons för mina smått underfundiga tankar och floskler ifrån en liten skara människor med samma problematik som jag på FL. Vi busar med orden och slänger oss med en jargong som vi hoppas andas intelligens och världsvana. Men, precis som alltid annars, kvällen slutar med maskerade tårar och ostbågar framför tvn. Ler med illa dold självgodhet, tänker på hur intressant jag är och hur bra humor jag besitter, tänker snabbt på bantning och somnar med lite frän doft på fingrarna. Imorgon är en ny dag överallt men mest på FL.
Ses nånstans i mitten och semestra ihop?!
Saknar dig!
Risotto gjord på rätt sätt är underbart.
Det heter ostkrokar har jag fått lära mig.Nä. De smakar som fingrarna luktar. Otvättad rumpa.
Fi fan för att rensa garage! Vet inte hur många gånger jag fick springa ut med halv panik när en spindel, storlek "jagätersådanasomdigtillfrukost", kom farandes mellan allt bråte..
Nu är det bara källaren kvar... *urk*.