-
hahahhahahaBrunhilde skrev 2014-09-22 15:12:33 följande:Trött lika med lättroad. Kan inte låta bli att garva åt rubriker som "Katt som student" Begåvad kisse.
-
Fan skrev nog lite dumt i en tråd innan jag rusade iväg försenad och hämtade mini.
Nå vi har hittat hem igen. Idag skall vi läsa läxa, en riktig läxa. Ingen löjlig jävla grej som mitt barn redan kan utantill efter första genomgången i skolan.
Pratade med läraren i förmiddags när jag lämnade mini och fick svar på varför de varit så barnsligt lätta.
I vilket fall idag kom min onge när jag frågade efter läxa och sa mamma vet du vad. Jag fick den svåraste läxan det var bara jag och två till i klassen. Hon var glad och med all rätt. Så nu hoppas jag att den faktiskt utmanar henne och kanske till och med har fel Visst är jag hemsk -
Ja precis så. Min dotters värld går lätt under när hon gör fel. Hon har såna höga krav på sig själv och blir inte nöjd, känns igen får jag säga.Aniiee skrev 2014-09-22 17:01:25 följande:=)
Barn behöver ha fel ibland. Då lär de sig att de inte är livsviktigt att alltid ha rätt. Världen går inte under.
Jag vet en som var alldeles förstörd när hon fick tillbaka ett prov med bara 94% rätt
Hahah stackars dig eller jag menar stackars hen!
Prov var aldrig min grej. Typ prov panik och blackout. -
Jag tycker du skall vara stolt, lät som en satans vacker amazon kvinna. Jag ser rött hår, tjockt, ett kraftpaket till både kropp och själ, vansinnigt vacker!hännrick skrev 2014-09-22 18:19:09 följande:
Vi tar väl upp ännu en tråd då.. jag vet inte om jag missuppfattade eller tänkte fel men jag och TS hade inte samma åsikt om vad "hantera" betyder i detta sammanhang. [här hade en facepalm-smajlie passat alldeles ypperligt]
"Kan din kille hantera en naken kvinna?"
Fråga mig inte hur det gick till, men av någon anledning gick mina funderingar mer åt crowd control än åt det erotiska i mitt inre spelades någon slags actionsekvens upp där en rätt tunn kille i 25-årsåldern försöker mota ut en naken kvinna på 50+ ur lägenheten, killens är som sagt tunn och kvinnan är *funderar* magnifik är nog ett bra ord, hon är rejält tilltagen men överflödet har fördelats på ett fördelaktigt sätt. En stor och kraftfull kvinna med fantastiska former, vacker (och svårhanterad).
Iaf.. så långt hann jag tänka innan tråden öppnades och jag insåg mitt misstag
Frågan är om jag ska känna skam eller stolthet över min förmåga?
-
Min medConcierge skrev 2014-09-22 20:10:16 följande:Se till och bjud! För ugnspannkaka med bacon råkar vara min favorit. (:
OM man dessutom skivar tomat och lägger på överst och sen strör ost över det de sista tio minuterna så ger man i vart fall mig en oralorgasm! -
Kaaabooom. Nu vet jag precis hur jag lyckas lura in män Tackhännrick skrev 2014-09-22 20:26:48 följande:Nja, om man använder sin personlighet som sitt primära preventivmedel så är det rätt sällan man behöver fundera kring sådant ;)
-
För min del absolut. Du får lära dig göra som mig helt enkelt, verka sötare än du är, håll käften och sen när du bojat fast dem i bingen kan du visa ditt sanna jaghännrick skrev 2014-09-22 21:06:56 följande:Vad bra att du fick ut något av det där, det fick inte jag ;)
Då var det ju nån nytta med det iaf -
Korrekt, det är ingen dålig vana hos mig nejhännrick skrev 2014-09-22 21:26:30 följande:Haha, du ÄR inte klok <3
-
hännrick skrev 2014-09-22 22:18:36 följande:Jag hade inbox-premiär igår (sort of).. det första rimliga meddelandet jag fått på FL :)
det förstaförsta dök upp redan första helgen jag var medlem.. en fjortis(ish) tjej(ish) som hade något hon vill tala om för mig (en total främling): "Jag hatar din kuk"
Jag blev lite förvånad så det enda jag kunde komma på att svara var "Jag också"
Jag älskar det svaret!!! Absolut älskar det. Och jag tror mig minnas att du nämnt det någon annanstans innan eller så blandar min hjärna ihop saker, ingen omöjlighet alls! -
De är för grötiga helt enkelthännrick skrev 2014-09-22 23:09:46 följande:Nja, det lite skrämmande faktiskt för att man aldrig riktigt vet... Man går runt på gatorna i Lund och känner sig fullkomligt säker, samma sak i Eslöv men så råkar man kliva av pågatåget i Hässleholm och innan man vet ordet av har man ett kagespitt genom bröstkorgen *que dramatic music*
Skåningar alltså, man vet aldrig ;)
Jag tycker också alla jävlar verkar vara från Skåne, längst upp i jävla Norrland eller på nån jäkla ö som det tar en halv evighet att ta sig till!
Men västkustens vettiga män lyser med sin absoluta frånvaro. Hur är det möjligt? Jag menar västkusten har flest medlemmar på darkside, någon perverterad jävel måste väl ändå ha hittat in även till FL tycker jag!