Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Hm.... blodig skräckfilm kanske kan vara något. Fast jag är inte så mycket för gore, tycker mer om psykologisk skräck. Man kanske skulle se Deadman wonderland.....
Har min egen skräckfilm här hemma , avkomman ringde "mamma jag spyr" hem och kräks överallt
Eden lake är väl en ok film , och barnhemmet som finns på netflix tex , lite lagom hemska sådär
Skräckfilm. Såg en för många år sedan som handlade om en tjej som jobbar över i ett stort kontorshus. Hon är ensam i huset...tror hon, men det finns en mördare i huset som är ute efter henne av någon anledning. Hela filmen handlar sedan om hur hon försöker få kontakt med yttervärlden för att få hjälp och hur hon försöker gömma sig och komma undan mördaren. Till slut får hon hjälp. Stort polispådrag och slutet gott allting gott...icke sa nicke. När polisen inte hittar någon mördare frågar de tjejen om hon vill ha eskort till sin bil men hon tackar så klart nej. De gör de ju alltid i sådana här filmer! Ja, så kommer hon fram till bilen då, låser upp och sätter sig i den, startar, tittar i backspegeln och där ser hon...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Fan vad rädd jag var efter att ha sett den. Kommer inte ihåg vad den heter och skulle vilja se den igen. Vet nån av er vad det är för film?
Vaknade nu, hungrig som en varg. Frukost? Yes please!
Det finns 718 kalorier i en portion av Marabou Sensation Caramelized Almonds And Sea Salt. Kalorifördelning: 53% fett, 41% kolh., 6% prot.
Det kluriga är att veta vad som räknas som en portion. Är det hela chokladkakan eller är det som en av mina vänner anser två rutor?