Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-22 01:00:26 följande:
    Stora nyheter...
    Tvättmaskinen färdig 01.15 och tvätten ska in i tumlaren. Sitter och försöker hålla mig vaken, japp är nog lite vad vissa skulle säga en pina.
    Spänningen är ooooolidlig förstår jag

Jag gissar på att någon absolut var tvungen att ha några speciella kläder just imorgon av en eller annan anledning.
    Har suttit sådär och väntat för mini skall ha med sig kläder till pappa när hon åker dit och jag har som princip att alltid lämna tillbaka sakerna nytvättade av ren princip och tyst protest för att minis kläder så sällan hittar tillbaka hem hit och de få gånger de gör det så är de sällan tvättade.

Hoppas allt e klart snart i vart fall så du får sova.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan

Nyduschad, sanerad och ren, ja typ så.

Men med ett i lands problem jag förfasas över. Jag önskar mig genast min förlorade övervikt tillbaka, bums dessutom! Jävla hud på magen, känns jättekonstig, läbbig Tyst Skrikandes Rynkar på näsan Kräks
    Tycker inte alls det här är av godo, jag är hellre 8 kg tjockare igen och känner att min hud på magen känns som ja vanlig hud och inte som detta konstiga jag tycker mig känna nu.

Summan av kardemumman blir hell no till nakenhet. Det här känner jag mig inte bekväm med alls. Kommer bara må kasst om någon annan rör vid min mage nu och det känns jävligt surt eftersom jag just börjat uppskatta och vänja mig vid beröring där liksom, helvete också!!!!!!!  

Alltså finns det nån jävla mirakelkräm som drar åt hud och stramar till.???????? Vet att jag läste något sånt när jag var gravid för hundra år sen, det var aldrig intressant för min del då kroppen såg ut som innan bara några veckor efter förlossningen och det enda som var annorlunda gick ju inte att göra så mycket åt eftersom det är ett långt ärr och det störde mig inte alls just då, inte nu heller så. Men den här läbbiga absolut läbbiga huden, den stör mig enormt just nu känner jag.

JÄVLA SKIT JÄVLA SKIT OCH JÄVLA SKIT OCKSÅ!

Gråter Gissar att jag är udda, de flesta tjockisar blir väl glada om de går ner i vikt. Bara jag som är för jävla knäpp gissar jag. Obestämd

• HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-22 01:57:19 följande:
    Du får väl klä dig i säck och aska så länge, men jag skulle tro huden stramar till sig på några veckor (om du inte fortsätter tappa 2 kg i veckan), det är trots allt "bara" 8 kg.
    Tack Jag behövde absolut läsa det där. Programmerar om hjärnan att tänka så istället och försöka ignorerar det faktum att det stör mig för tillfället

hehe med kläder finns ju inga problem, eller inte ännu, bara några plagg som inte sitter som de skall längre, men det mesta i min garderob är elastisk för jag är sjukligt bekväm av mig

Blev så jäkla chockad bara av känslan tror jag. Jag gillar min hud nämligen, absolut gillar den.

Nu får jag väl inta det där liggläget, imorgon blir en skitdag det känner jag redan nu. Måste lära mig sova"

Nattens och tack igen för omvridandet i min skalle!  
  • HäckHäxan

Mums försovning. Ringt skolan och sagt att vi blir sena. Hörde just att kaffebryggaren blev tyst dags att kliva ur sängen och hämta en kopp. När man försovit sig såpass att man inte har en chans att komma i tid så kan man lika göra köra på no stress eller det tänker jag göra idag iaf.

Morning förresten.

• HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-22 08:02:45 följande:
    Japp, då är det bara att köra sitt race.

Har sovit oroligt i drygt två timmar. Ibland önskar jag att jag inte var så feg för att pilla i mig tabletter, men jag blir som en zombie dagen efter en insomningstablett och då känns det lite ovärt.
    Jag gissar att du ätit propavan och efter det får zombie symptom.

Vet inte hus mkt jag sovit. Men nu dricka jag kaffe i sängen i vart fall. Mini somnade sent igår runt 21 hon sover ännu så jag tänker njuta av mitt kaffe innan jag väcker henne.

Har hon sovit förbi sin egen väckarklocka så kan hon sova lite till.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-22 07:21:07 följande:
    Du är INTE udda.. eller ensam... Finns ju vissa träningsknep för att tighta till magen så det mesta av huden drar ihop sig.. men tyvärr finns det väl ingen mirakel till att få bort allt.. förutom att lägga sig under kniven då.. smile4.gif

Gjorde ju ett bikinisnitt för snart 3 år sedan. 15 cm långt och ingen känsel runt det området.. tack vare den så blir det som ett veck vid magen där när jag går ner.. Känns som om magen hänger.. smile4.gif

Vill så gärna komma ner till målvikt, men samtidigt räds och äcklas jag av den överflödiga huden/vecket på magen.. smile4.gif

Funderar skarpt på att låta operera mig den dagen målet är nått.. För att få trivas med mig själv...
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Ja jo tack det där vecket har jag med eller jag har ett alldeles eget veck då alltså. Och det i sin tur blir ju som en kant. Jag har vant mig. Däremot bristen på känsel är svår inte bara bristen utan det faktum att jag känner men inte fullt ut och inte överallt.

Förstår din tanke med operation. Du får helt enkelt ta det beslutet när du står där. Det kanske inte alls blir så illa som du tänker i huvudet att det skall bli.

Träningsknep att tajta till magen med?? Som vilka undrar hon som inte tränar ett skit.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-22 07:33:03 följande:
    Har tyvärr många överensstämmande symtom på det.. En sjukgymnast jag gick till för ett par år sedan frågade om jag någonsin utretts för det då hon tyckte att jag hade tydliga tecken.. Har försökt skjuta undan den tanken, men i.o.m mer och mer värk i leder och muskler, främst händer, fötter. Överrörliga leder, muskelsvaghet, lätt för blåmärken, värk i axlar/skuldror/nacke vilket leder till frekventa migränanfall, märkliga vrickningar och stukningar, plattfot, endometrios (en förvånansvärt stor del av endometriospatienter har även EDS.. Antagligen pga den kroniska inflammationen).

Jag kan böja mig fram och sätta handflatorna i golvet utan att böja knäna, jag kan böja mina fingertoppar till "klor", leden mellan tumme och pekfinger är förkortad etc..

Kan hålla på i evighet.. smile4.gif
    Jag vågar inte ens googla det där. Men det låter inge vidare. Fast alltså jag måste få påpeka att man kan sätta händerna i golvet utan att böja knäna utan att man för den delen har någon sjukdom. För det kan jag göra.

Oavsett vad det är som bråkar med dig så kan det ändå vara en lättnad att få veta. Då vet man och då behöver man inte undra längre tänker jag.

*kram*
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-22 08:11:08 följande:
    Tumme upp på den.. drick kaffet i godan ro.. smile1.gif

"Någon", (läs; mannen), bestämde med en hantverkare att denne skulle komma och titta på vår vind någon gång mellan 7 och 9 idag.

Jag behöver gå på toa, men ger mig fan på att i samma stund arslet nuddar toasitsen så kommer det ringa på dörren... smile8.gif
    Tack de är bara dumt att stressa. Alltså om loppet ändå är kört. Det om något slår mitt barn ur funktion och hon exploderar och jag med. Allt tar då hundra år längre.

Andra koppen i sängen nu. Försöker komma på när jag senast drack morgonkaffe i sängen. Men nej jag minns inte. Kan det ha varit för drygt 100-150 år sen eller nått

Så kaffe och så ligger jag och vejpar.

Självklar knackar det på dörren, dock inte när du just satt dig utan när du precis börjat kissa, då knackar det
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-22 08:14:43 följande:
    Vet inte vad det var. Fick den av någon vänlig själ. Den var vit...
    Och rund med en skåra tvärsöver så man lättare kan dela den? Propavan ser ut så. Sömntablett den är ok att ta även när man är gravid. Men kroppen lagrar den om man äter den ett tag så har man helt enkelt lagrat massor av den typ 50 % och är definitivt zombie. Jag blir zombie på den också fick den när jag var gravid.
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-09-22 08:52:30 följande:
    Det var precis just den som gjorde mig till zombie i en vecka, ja. Vad är det för skit? smile9.gif *spolar ner*
    It takes a fool to remain sane
    Jadu bra fråga men alla verkar bli zombies på den. Pratade med en läkare om det en gång för min mormors räkning. Han var den som sa att den lagras i kroppen och att man borde hålla sig till en halv samt räkna med att kroppen kommer behöva rensa utan den utan tillförande av nytt intag i systemet och att man är seg och att de inte är något konstigt/ fel. Mormor vart nämligen orolig så att säga.

Jag avstår den gärna. Kände mig som en grönsak i skallen till och från som gravid när jag åt den.

Inser att kl tickat och mitt barn har inte vaknat. Det är oroande. Jag får väcka henne och sätta fart. Klockan gick för fort eller för långt. Kände mig så säker på att hon strax skulle vakna av sig själv ändå. Skit. Nu får jag stressa lik förbenat
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!