• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-16 21:20:34 följande:

Åh, det blir finfint det  Åh, färgspill som är så 90-tal. Stackare!

Jag kände verkligen blickarna från kaffereps-tanterna när jag gick förbi vid kakorna....
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-06-16 21:29:28 följande:

Förstår det! Gud vad ska grannarna tro???

Jag tror de har gett upp tanken om oss som normala för länge sedan, så...
  • Knall

Har bestämt mig för att vi ska köpa en båt med kapell... och gärna fler sittplatser än 4.. och med lås som fungerar...

Hälsningar från en väldigt trött, genomblöt, frusen Knall. ...

Och p.s.. Att frakta över en soffa med båt, 2 barn, 1 hund och en massa packning i spöregn är ingen hit....

Nu väntar jag på bryggan på att mannen ska komma tillbaka efter första lasset med packning och hämta mig.. jag sitter i en soffdel.. det regnar.. jag blir uppäten av knott.... jag är bitter....

• Knall

Fan vad jag fryser!!!

Glad midsommar i efterskott på er! Jag hade det väldigt trevligt!

Drack Tequila Rose-Strawberry and milk, rom och cola, käkade nypotatis, nytrillade köttbullar, jordgubbar med mjölk, hånglade, spelade spel, hånglade, hackade sallad, hånglade, käkade smultron, grillade, hånglade, skrattade, åt lite mer, hånglade, drack lite mer, hånglade, gick på promenad, duschade, hånglade och avslutade dagen/ natten med fyllesex....

En bra midsommar m.a.o..

Och Brunis.. Du är lika pryd som Markis de Sade..

• Knall

Bra recept på hel kyckling i gryta?

Skulle vilja tillaga mormors härliga kycklinggryta, men receptet försvann för flera år sedan..

För ett par år sedan så kunde jag sitta i soffan med katten i knät, titta ut genom fönstret och se hur det ösregnade på de stackars hundägarna som tappert rastade sina jyckar... Fler än en gång tänkte jag "Ha! Det är sådant man får räkna med när man skaffar hund! Loosers!"

Nu är jag en av dem... och med en jycke som älskar vattenpölar, lerpölar och att äta skogssniglar.. Karma...

• Knall
    Brunhilde skrev 2015-06-23 19:20:14 följande:

Tänkte glädja er så här lite på kvällskvisten med en glad trudelutt i ett ganska aktuellt ämne:

Tummen upp!
  • Knall

Har nu legat i fosterställning i sängen sedan klockan tre och gråtit som ett litet barn.. Det här med mens.. kan vi inte vara skippa skiten?!

*Några Orudis, naproxen och alvedontabletter senare*

• Knall
    Anonym (cem) skrev 2015-06-25 23:24:48 följande:

Knall hoppas att du har mindre ont nu ! Önskar jag kunde göra något!

Fortfarande dålig och har legat i sängen i snart 2 dygn.. kan inte ens gå ut med hunden..

Det bör väl släppa det mesta till imorgon... *hoppas*

[quote=75465972][quote-nick]Fjäril Vingad skrev 2015-06-26 09:09:13 följande:[/quote-nick][/quote]

• Knall
    Brunhilde skrev 2015-06-26 09:18:20 följande:

Får man lov att hälla en hink vatten över ungar som leker utanför ens hus? Vad är det för fel på ungar nu för tiden? Det är sommarlov och då ska man sova halva dagarna!

Spetsa vattnet med pressad vitlök för mer effekt...
  • Knall

Jag kommer bli bannad från internet snart.. kan inte låta bli att kommentera alla idiotiska inlägg ang. samkönade äktenskap... värst är de om slänger sig med bibelcitat.. jänkare som säger sig vara "Guds folk" etc... *kräks*

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!