Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-09-21 20:02:00 följande:
    Jag tror att jag sa gå och lägga mig i sängen och inte kliva upp igen förrän jag är död.....
    *kram*
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-21 21:14:09 följande:
    Zombie varning... smile2.gif Det ena liket är inte det andra likt sägs det! Du behöver nog bara lite choklad...så blir det nog snart fart på dig igen! smile1.gif
    Jag nickar jakande här!

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-21 21:16:03 följande:
    Jag har fått ha mina böcker i trippla rader i den lilla bokhylla jag haft. smile4.gif Men nu skulle en bokhylla slängas från jobbet så jag räddade den. smile1.gif
    Sen fick ungarna en stor hylla in till deras rum, så snart är det slut på röran i deras rum (nåja, drömma kan jag väl! smile2.gif )
     Ja drömma får man

Skönt med bokhyllor. Jag förbannar snedtaket där uppe i vardagsrummet, inga bokhyllor får plats. Min hjärna jobbar på en lösning, den har egentligen många, men jag vägrar snickra et skit fören jag är säker på att det är RÄTT Det i sin tur kan ta några år haha.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-21 22:35:43 följande:
    =P

Lite inspiration till dig...

tinyurl.com/opzkptd
    Toppen. Såg flera av mina egna idéer där Saken är den att skadan jag gör måste kunna åtgärdas enkelt.
    Jag kan ju inte ens bestämma vad jag vill ha för färg eller tapet, har snart bott här i fyra år och jag vet fortfarande inte vem jag egentligen vill skall bo i vilket rum

Så just nu ha jag lagt allt på is. Dels för att jag inte kan bestämma mig alls, dels för att jag just nu känner för att flytta till en lägenhet och inte bo i hus, vara tvungen att klippa gräs och sånt. Samtidigt så vill jag inte ha grannar på mig alls Och sen den detaljen att jag fan inte vet hur mitt liv kommer se ut om ett år från nu. Så just nu har jag bestämt att det får vara precis som det är. Skall satsa på att få tömt mitt förrådsrum där uppe och sortera, slänga och gå igenom skiten typ.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-21 23:18:56 följande:
    Jag förstår helt klart ditt dilemma Solig
    Misstänkte att du om någon skulle göra just det
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-21 23:35:50 följande:
    Guld i mun

Nu har jag sett klar Criminal Minds. Vad ska jag se nu? Välj åt mig:

The 4400
    Battlestar Galactica
    Big bang theory
    Black Mirror
    Breakout kings
    The closer
    the crazy ones 
    The dead Zone
    Don't trust the b***** in apartment 23
    Everwood
    Fawlty Towers
    The Flintstones

Jag ska hinna se alla innan första oktober... Eller inte, för det hinner jag inte ens om jag ser serier dygnet runt, men det är ett annat projekt vid sidan av min filmtråd här på FL och min Play10%. Letade reda på alla serier som har över 7 på IMDb och bestämde mig för att se så många jag hinner innan jag dör. Väljer ut 5-15 serier den första i varje månad, och ser om jag hinner se alla.

Nu är det dessutom dags för höstens nya serier =/ Ska man hinna se de också....
    4400 mest för att jag inte lyckats se klart den, helt glömt av den hahaha
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-21 23:37:14 följande:
    De allra flesta helger avslutas med ett par timmar bakom trummorna, det har visat sig vara bra på mer än ett sätt. Det är något som ALLTID är kul, det tar ofta emot rejält när det börjar bli dags att ge sig iväg, hela mitt väsen protesterar mot den ofattbara idiotin att repetera på söndagskvällen, men så fort jag tagit mig dit så försvinner allt sådant och lusten får breda ut sig i hela själen :)

Haha, vilken utläggning på frågan kompisen och bror. Jag visste det inte då, men det måste varit tanken på ett sådant svar som fick mig att ställa frågan. Du är klok (trots att du samtidigt inte är klok på en fläck), du får mig att tänka och, tro mig, det gillar jag :)

Det finns säkert en och annan nackdel med att vara ditt syskon, ditt barn eller din vän men det verkar finnas gott om fördelar som väger upp. Du är galen men ingen pratar med dig utan att bli lite klokare på kuppen.
    What can i say jag är en klokhets guru / gumma. Nä inte riktigt. Som du påpekat är jag ju inte riktigt klok också
    Jag tar det som en absolut komplimang att jag får dig att tänka faktiskt. Jag gillar det, på samma sätt som jag gillar att tänka själv.

Klart det finns nackdelar, jag är långt ifrån perfekt på något sätt eller vis och inte är jag särskilt ödmjuk heller även om det stundvis inträffar att jag är det. Men på samma sätt som jag kan ge absolut hård kritik och rakt ut säga vad jag tänker. På samma sätt berömmer jag och uppmuntrar eget tänkande också, tål att bli ifrågasatt själv, snäppt på näsan osv. Det tog lite tid för mina syskon att nå dit, nå gränsen där de själva såg på sig själva som vuxna i mitt sällskap och inte som småsyskon. Min ena syrra sa jag helt kallt till att du får fan bestämma dig, skall jag vara din vän och vuxen eller skall du envisas med att se dig som en lillasyster och lägre stående hela livet, för du måste ta och bestämma dig så jag vet hur tusan du vill bli sedd och behandlad, du kan inte ha bägge delar det fungerar inte. Hon bestämde sig för att vara vuxen först och främst och lillasyster efter det, nu är hon en av mina bästa vänner.

Min bror kom dit häromdagen. Det trodde jag aldrig, sega onge! Fast jag trodde han skulle dra ut på det till han blev 30 haha, men 26 år gammal, så blev han vuxen för sig själv i förhållande till mig. Well done alltså! Skit bra. Han förstår det inte ännu, men dynamiken i vår relation förändrades där och han kommer att märka att det på ett bra sätt. Om han inte vips backar och bestämmer sig för att vara lillebror igen. Men då kommer han få äta och spy upp det många gånger om innan jag är klar oavsett Ja jag är elak också, men med en god baktanke

Tycker söndags trummande låter som en skitbra grej. Att pressa sig och tvinga sig lite är ju aldrig fel och absolut inte när det i sista änden får en att må bra och vara glad för att man gjorde det.
  • HäckHäxan

Fan också, tänkte döda datorn och lägga mig. Men insåg just att jag fan har hela håret fullt med inpackning som suttit i hela kvällen, undrade varför jag var kladdig mellan brösten, men det har ju runnit ner där *suck*

Bara att gå ut med hunden och sen kliva in i duschen, hej då sömn och komma i säng i tid känner jag!

• HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-22 00:34:01 följande:
    Jag SKA se outlander, jag lovar! Väntar på att del 10 ska gå, så jag har lite att se på en gång.

Då sätter jag Black mirror efter 4400 (eftersom 4400 är slut).
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-22 00:35:45 följande:
    Aj då Drömmer
    Mmm är huvudet dumt får huvudet lida känner jag idag. Annars brukar ju ordet kropp höra till där.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-22 00:44:45 följande:
    Gå å lägg dig!

Sov gott, häxan :)
    Ja pappa, jag skall bara ..........

Sov gott du med sen
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!