• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2015-01-13 08:13:41 följande:

Aniiee@

Det är spännande med det du delar med dig av. Jag erkänner frankt att jag fattar i princip inte ett smack Liderligheten gick dock fram!

Solig Alltid något.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2015-01-13 14:55:19 följande:
    Hmm nja, jag nöjer mig nog med sherryn. Tackar som frågar!
    You no fun..... =(

Äh, ingen yaoi idag, jag ska titta på Cowboy Bebop och spela poker.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Schna skrev 2015-01-13 15:11:27 följande:
    Jag blir så sugen på att börja skriva när jag ser dina texter. Vilka världar man kan skapa egentligen, om man kan formulera sig dvs. Vad gör du med texterna sen, sätter ihop till böcker? Publicerar någonstans?
    Skriv på du! Det är väldigt roligt och intressant att möta nya karaktärer (och nu låter jag lite schizo igen....)

Jag sätter ihop de till böcker, men publicerar ingenting. Funderar på att släppa en hel bok på min blogg och sätta upp något donationskonto, men orka.... ingen kommer ju läsa det ändå.... Jag bara plågar er med mina dumheter Demon
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-01-13 14:45:18 följande:
    Ja det är nog något att satsa på, Skulle vilja göra något riktigt kul... Typ någon kampsport (som inte är för våldsam )
    Tai chi. Kampsport i slow motion.
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2015-01-13 15:33:59 följande:
    Ja jag erkänner utan omsvep att det är jag som är inskränkt Ser ju så mycket som att dina texter är påtagligt narrativa och uttrycksfulla. Jag är bara gammal och trög, inget att bry sig om.
    One day, I WILL be president of the wrld , and upon that day ALL men will wear 17th century dresses! Demon

(And YES! That is a GUY!)
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-13 18:05:02 följande:
    Du har flow i pennan. Det är inget man kan lära sig. Antingen har man det eller så har man det inte. Man kan gå på skrivarkurser och lära sig tekniken, men genuin flow kommer inifrån och inlärd flow blir bara krystad. Du är en naturbegåvning.
    Sankyo Solig
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-01-14 13:13:49 följande:

Nä, nu vill jag ha vår! Helst sommar! Saknar grönska, blommor, sol, ljumna vindar, värme... och så kanske man slipper se ut som ett lik...

Sommar isf. Skippar gärna våren, jag blir så förbannat allergisk.

Funderar på att åka till Tokyo i april/maj. Någon som har 20 000 att låna ut?
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-14 21:25:47 följande:

Och nu över till något helt annat. Jag har försökt att följa Stefan Löfvens och Anna Kinberg Batras debatt på Aktuellt. Det går inte. Jag blir totalt distraherad av Kinberg Batras hår! Det ser ut som hon har peruk, en peruk som inte är gjord för henne utan en som hon har lånat av någon. Har aldrig sett maken till konstig frisyr. Jag tänkte att hon har kanske någon sjukdom som gör att hon måste bära peruk, men då borde hon byta perukmakare. 

Hoppas det inte var mitt hår i den peruken, isf.......
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-14 16:21:58 följande:
    Dit vill jag också åka. Det står på min bucket-list
    Jag får väl bjuda med dig också när jag vinner flera miljoner. Idag vann jag 60 kr på frispinn....
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-14 21:59:04 följande:
    Är du hårdonator?
    Yes =) Det kändes rätt självklart att börja med det när jag var 10 år med meterlångt hår och min mamma tappade allt sitt. Sen dess så har jag fortsatt med det.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!