Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Män gör mig knäsvag punkt jo och vissa kvinnor kan nästan göra det. Men det är mer berusande på ett helt annat vis...
Jag är iaf nyduschad och väntar besök. Sitter i solen på min trappa och mest njuter.
Män gör mig knäsvag punkt jo och vissa kvinnor kan nästan göra det. Men det är mer berusande på ett helt annat vis...
Jag är iaf nyduschad och väntar besök. Sitter i solen på min trappa och mest njuter.
Hehe Raj raj har åkt hem igen Kvällen är ung heter det va?
Avkomman är återfunnen!
Beror helt på vad man jämför med, han kom ju minuten efter jag postat typ och var tvungen att vara hemma till kl 20 igen. Var trevlig att ses ändå även om det inte blev långvarigt känner jag. Kramar är ju liksom inte fel till och med jag behöver dem ibland
Jell-o, wierdos! I'm back!
Tycker lite synd om er som måste stå ut med mig =P
Ääääälskar din nya profilbild Häckis
Feed me!!! Min soffa släpper inte greppet om min lekamen ikväll. Det är omöjligt att komma upp.
Idag skall vi gå och rösta!
Följ hjärtats röst och lägg till lite förnuft om ni tvekar på vilket parti ni skall välja
Nu har jag och dottern varit på skolan och röstat
Jag hade ett par funderingar för några veckor sedan. Idag känner jag att valet jag gjorde har aldrig kännts mer rött, jag menar mer rätt och självklart!
Idag skall vi gå och rösta!
Följ hjärtats röst och lägg till lite förnuft om ni tvekar på vilket parti ni skall välja