• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

gilmore skrev 2014-04-14 17:49:34 följande:
    Visst gör det det men jag känner att jag vill ha något lite mer än det, jag kan inte slappna av riktigt med någon för att bara ligga. Inte just nu tydligen.
    Fast samtidigt vill jag ju inte heller ha en relation men jag vill ligga. Att jag ska vara så jävla omständig Cool

Du kan inte prova att ligga med samma någon tills du kan slappna av med denne då?
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    gilmore skrev 2014-04-14 18:09:41 följande:
    Jag menar ju det, allt vett försvann Drömmer

Mm jo jag har tänkt på det, kanske kan det finnas någon som jag kan göra så med men hur fan ska jag hitta den personen?
    Det finns ju en jag hade velat ha men han är upptagen så det är ingen idé att försöka sig på där. FAN!

Osis. Men den du liggade med igår då? Nej?
  • Schna
    gilmore skrev 2014-04-14 18:21:59 följande:
    Haha nej, pga orsaker så ska jag hålla mig undan från honom.

Oj, ja men orsaker måste man ju se upp med Drömmer
  • Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-14 19:34:16 följande:
    Fixar du lätt med en nittiograderstvätt

Annars kan man ju lägga grejer i hälen där Solig
  • Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-14 22:17:52 följande:
    Jag kan ta nattpass med bebis (tror att jag kommer ihåg hur man gör. Man ska inte hålla dem uppåned i fötterna en längre tid) Bara jag får lämna över bebisen imorgon bitti och någon går till mitt jobb åt mig.

Jag kan ta den lille parveln, är ledig imorgon! BabyNalle
  • Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-15 17:58:39 följande:
    Du verkar väldigt insatt... emayft!!
    Man är ingen riktig effellare förrän man fått sig en stalker..
  • Schna
    Chocolatina skrev 2014-04-15 21:14:11 följande:
    Helvetes jävla fittdator!!!Skrikandes Hårddisken kraschade när jag skulle spela lite The Sims, som inte jag spelat sen i somras!! 
    För att göra en lång historia kort. Köpte denna dator för ett år sen och efter 3 månader var jag tvungen att sälja den. När jag sen fick veta att den inte användes köpte jag tillbaka den i höstas. Och 3 veckor senare så kraschar hårddisken. Kvittot hade enligt den jag hade sålt datorn till försvunnit, men tänkte inte mer på det när jag köpte den. 

Köpte den online, så inte vågat lämna in den via post och har inte heller råd att lämna in den. Så jag har bara kört på som vanligt och den klarar av allt annat och nu efter x antal månader ville jag testa att spela lite. 
    Den blev totalt överhettad och så var jag tvungen att stänga ner allt. Fyfan.

Redan varit en skitdag. Var det  då så jävla mycket begärt att få koppla av lite med mitt favoritspel?!
    Bärbar eller stationär?
  • Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-15 20:33:01 följande:
    True dat!
    Shit vilka true effelare vi är!
    Vem är din?
    Jag vet inte riktigt vad min heter just nu Obestämd
    Nae, jag har skonats faktiskt Drömmer

/timid
  • Schna
    Chocolatina skrev 2014-04-15 21:16:38 följande:
    Bärbar. 
    Ouch. Choklad? Nalle *bjuder*
  • Schna
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-17 07:36:14 följande:
    Hallå!
    Stevia som alla andra sötningsmedel tror jag att man ska ta det lite lungt med, om man håller sig till plantan är den säkert suverän att söta med.
    Men då det är ett koncentrat som säljs som urlakats med hjälp av benzen så är jag väldigt skeptisk om det i större mängder ger en god hälsoeffekt faktiskt.
    Åh, nu vet jag precis vad jag ska odla. Drömmer
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!