hännrick skrev 2014-09-20 04:24:55 följande:
Då har det blivit dags för nattens upplaga av publiksuccén "Hännrick recenserar Flashback-trådar" Denna gång rör det tråden "
Kan någon förklara för mig vad en farlig tjej är?"
swehardrocker (denna gigant bland giganter) inleder tråden med att skriva följande:
"Jag ser konstant en massa trådar om hur kvinnor bara blir attraherad av farliga så kallade bad boys.
Men vad är då en farlig tjej? För mig har en farlig tjej alltid varit en som har starka daddy issues, går på krogen varje helg, varje fest hon går på så blir det alltid drama, alla hennes förhållande har slutat att hon varit otrogen.
Stämmer detta?"
Trådstarten har besvarats tre gånger av olika skribenter som alla gör fruktlösa försök att beskriva en femme fatal. Torrees hävdar att en golddigger är farlig om hon samtidigt är manipulativ. blabla12345 hävdar å sin sida att det är det manipulativa draget som är farligt och låter eventuella guldgrävartendenser bero. Slutligen påstår VoxPopulis att det beror på hur man definerar "farlig" och nämner sedan att tjejer med daddy issues är något man bör undvika.
Det var allt för denna gång, Välkomna igen närsta gång.
Tack
Då kan jag konstatera att jag är helt ofarlig med andra ord. Känns nog betryggande för ja någon kanske.