Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-14 15:39:07 följande:
    Det är ju inget jobb, det är en livsstil smile5.gif
    hehe 24/7
    Mannen tror att han väljer kvinnan, men oftast är det kvinnan som väljer ut den mannen som hon vill ska välja henne...
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-14 16:16:32 följande:
    Solig
    Funderar på att sno den som sidfot, är det okej för dig om jag gör det?
    Mannen tror att han väljer kvinnan, men oftast är det kvinnan som väljer ut den mannen som hon vill ska välja henne...
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-14 16:31:49 följande:
    Alla i tråden som har tur att ha föräldrar/mor/farföräldrar vid liv tycker jag kan ringa de imorgon eller skicka ett kort eller nåt. Solig
    Nyfiken fråga, varför just imorgon? Vad är det för fel på idag?
  • HäckHäxan

Vill bara dela med er att jag tydligen är snygg och vacker. Detta sagt från en total främling i min inbox som startade konversationen med att min rumpa är sexig. Tackade artigt för det och får sen ett mail om att jag är snygg. Svarar artigt att det vet du ingenting om, du vet hur min rumpa ser ut, inget mer. Du är vacker blir svaret på det. Ehh allvarligt talat, du vet ingenting om mig mer än hur min rumpa ser ut, du kan inte avgöra om jag är snygg eller vacker enbart baserat på vad du tycker om min rumpa, det förstår du väl ändå själv? Du vet inget om mig jag kan vara jätteful och en idiot.

Snäll ge mig din facebook?

Nej.

Allvarligt, jag älskar människor, jag gör verkligen det, de fascinerar mig ofantligt. Men ibland förstår jag inte. Jag har inga problem med att några kan tycka att jag är vacker och jag tror på dem, för de har lärt känna mig, har ett hum om mig sov. Det är liksom okej. Men att någon som bara sett min jävla röv säger att jag är vacker tror jag inte ett skit på. Det är en röv, en fin röv även enligt mig själv. Men den gör mig inte per automatik till varken vacker eller snäll eller något annat, möjligen gör dem mig till ett arsle, det kan jag leva med

• HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-14 17:13:59 följande:
    Personen skulle ju kunna ha sett de gånger du lagt ut ansiktsbilder etc. Bara för att denne inte kommenterat dem just då innebär ju inte att den inte sett dem.
    Point taken

Fast då borde man ju normalt svara något i stil men att man faktiskt vet hur den andre ser ut. Det hade i vart fall jag gjort. Men om jag är normal eller inte är ju en annan femma
  • HäckHäxan

Nästa mail innehåller meningen Tycker du sex?

• HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-14 17:20:11 följande:
    Du kan nog utgå från att han vet smile6.gif
    Hahaha

Med tanke på sista mailet, så känner jag såhär, detta är ett slem som är korkad nog att tro att jag gör vågen i hänförelse av att bli kallad snygg, sexig och vacker. Slemmet har fel, helt fel.

Överväger moget att svara, Jag vet inte om jag gillar sex för jag är oskuld.
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-14 17:21:27 följande:
    Förvånad
      Fantastiskt liksom.
    Brunhilde skrev 2014-09-14 17:24:58 följande:
    Ah, hm... Lika upphetsande som mailen med ett "Hej. Vad gör du?" Sex-frågan känns som om den är bäst obesvarad. Vad ska man svara? "Nej, jag är frigid och ägnar all min vakna tid till hemlösa katter" eller kanske "Ja, jag är aktiv sexmissbrukare. Har sex tio gånger om dagen. Du kanske vill åka hoppande soffan med mig"
    Om jag hade trott att personen faktiskt kunnat snappa upp det där och spinna det vidare till en galet rolig konversation så hade jag nog skrivit meningen om hemlösa katter, den var riktigt rolig i min värld
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-14 17:34:57 följande:
    Eller beskriv hur han skulle vara din alldeles egna häst. Ryktad och fin i lila rosetter. 
    Jaaaa den tar vi. Oskuld med egen ponny!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-14 17:48:01 följande:
    Jaha, det är klart att det ska vara ponnies. *suck* Ingen som vill ha en gammal trilsk ardenner?
    Jag vill ha en Shirehäst. För övrigt är ardenner inte så trilska alls tycker jag, inte nordsvenskar heller. Jag älskar dessa stora massiva urhästar innerligt. 

Reklam meningen för panodil passar till dem. Är man stor måste man vara snäll
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!