• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

D W skrev 2014-05-10 22:47:08 följande:
    Haha, jag trodde nog jag skulle kunna genomlida det med god min men när jag märkte att det började bli svårt så var det dags att lämna och inte spoilera upplevelsen för de övriga. 

Lite bubble-boy varning på det ja smile1.gif  
    Du gjorde alltså misstaget att inte ha skämskudde och en 50/50-grogg *rutinerad*
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-05-10 22:52:57 följande:
    Många misstag blev det smile1.gif men jag kom undan med blotta förskräckelsen.
    Jag skall fråga dig om råd i fortsättningen smile5.gif
    Det blir nog faktiskt bäst så.
  • Brunhilde
    mpj skrev 2014-05-10 22:52:17 följande:

Vissa låtar har ju klass andra suger som ett sunkigt dass,haha :)
    Kanske är lite beroende vad man har för musiksmak i övrigt.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-10 22:37:29 följande:
    I'll be ready smile1.gif som en sann scout!
    Skönt att ha en scout vid sin sida. Någon som alltid är redo {#emotions_dlg.flower}
  • Brunhilde
    mpj skrev 2014-05-10 23:22:11 följande:

Visst är det så,men tänk på vad dem som uppträder där har lagt ner i timmar och svett på sin låt ,hehe ......
    Finns massor med folk som lägger ned orimligt mycket tid på olika saker. Det betyder inte att de är bra på det {#emotions_dlg.flower}
  • Brunhilde
    mpj skrev 2014-05-10 23:35:53 följande:

Visst är det så, man får ta det för vad det är. Bara det att tävla i musik är ju inte det ultimata,dem som säljer mest är ju alltid vinnare .... om dem inte knarkar ihjäl sig....
    Om man ska gå till antalet sålda album har Garth Brooks varit en vinnare under ganska lång tid. De flesta har inte en aning om vem det är här. 150 mil sålda skivor är inte fy skam.
  • Brunhilde
    Smecker skrev 2014-05-10 23:52:53 följande:
    Man kan alltid skylla på att man inte kan hända med i låtarna för att man måste jobba lite. Quickoffice i mobilen och Excel-filer ftw.
    Är det mig du menar, så är jag nog inte tillräckligt entelligenter för att använda sånna däringa excelgrejor. Räknestickor och fjäderpenna är det som gäller!
  • Brunhilde
    Smecker skrev 2014-05-11 00:02:12 följande:

Jag vet inte riktigt vem det är du försöker lura här, men you go girl.
    :-*
  • Brunhilde
    mpj skrev 2014-05-10 23:55:34 följande:
    Å
    Såå är det , men vadå country är ju så djävla stort over ther. Sliskig musik för mig,den där countryn :))
    Det är ju det, att man har lite olika smak och tur är väl det, annars hade musikindustrin varit väldigt begränsad.
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-05-11 00:11:13 följande:
    Det är ju det, att man har lite olika smak och tur är väl det, annars hade musikindustrin varit väldigt begränsad.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!