• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

J a d e d skrev 2014-04-14 00:14:27 följande:

Aaaa alldeles uppkåtad här ju.
    *stoppar in isbit*

It swallows!
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Knall skrev 2014-04-14 07:21:33 följande:
    *Tittar in halvdöd* Äsch!! Det skulle ha varit "Döda mig!! " Inte en Är totalt slut.. Jag har träningsvärk (?) upp i axlarna efter igår.. Vi åkte 05.20.. Vi kom hem 21.30...21.30!! Och första 5 timmarna på Ullared spenderades på klädavdelningen.. *Visslar försynt* Nu har både ungarna, gubben och JAG kläder.. Jag brukar alltid missa det där annars.. Alltså.. Kläder till mig av någon anledning.. Men nu jävlar kan både underklädeslåda och strumplåda rensas, lite myskläder, ett nattlinne; svart spets ( ) osv.. Mannen fick i stort sett bara behålla tre av sina gamla kalsonger.. Resten kastades och byttes ut mot en uppsjö nya.. Ny golvlampa i vardagsrummet, nya soffkuddar, nya bordstabletter, ny bordsduk, köksvåg, förkläde, minneskort till min och grabbens mobiler, mobilväska till mig and so on.... Har jag nämnt att jag har träningsvärk? Men bara en blåsa! Och ja.. Vi spenderade för mycket pengar. Nej, det var inte onödiga pengar. Ja, det kommer dröja till vi åker dit igen.. Hoppas jag.. I så fall bara för att titta på Inredning, men i en butik utanför själva Gekås..

Du kanske inte ska skriva så öht om du inte tänkt precisera? Folk bryr sig ju, säkert fler än en handfull härifrån som oroat sig sen igår eftermiddag nu.
  • Schna
    Knall skrev 2014-04-14 12:10:51 följande:
    Tanken var att det skulle kommit en fortsättning ganska snart på det, men det kom ganska mycket i mellan samtidigt som jag glömde av det.. Hade det varit något så pass allvarligt hade jag inte skrivit här öht..

Jo fast det är ju precis just för att du faktiskt brukar ta sånt in public som man blir orolig. Det kan vara precis vad som helst, från bruten nagel till att du ligger på IVA.
  • Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-14 12:42:28 följande:
    Det finns ju alternativa vägar att kolla om nån är okej, just saying...
    Fast det är precis just det som är tanken att man ska, och jag bara vägrar det. Men bryr sig gör man liksom alltid ändå, hos de flesta är det ingen knapp som bara stängs av.
  • Schna
    Knall skrev 2014-04-14 12:51:49 följande:
    Då ber jag om ursäkt för de som blivit oroliga. Var aldrig min mening..

Hade det varit allvarligt så finns det några här som hade vetat om det ganska omgående.

Det blev fel när jag skrev en ledsen smiley när det skulle varit en arg..
    Fortsättningen skulle ha lytt;
    "Varför envisas folk med att ställa sin kundvagn mitt i en gång och att gå i bredd?
    Och varför tog jag inte på mig skavsårsplåster i förebyggande syfte?"

Och vad jag skrivit förr var förr. En diskussion jag tar någon annan stans.

I see. Jag skall i fortsättningen kallt utgå från att du uttrycker dylikt i en skämtsamt ton, om något.
  • Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-14 12:57:58 följande:
    Well...
    Jaja. Nu vet alla hur det är, kan vi släppa det?

I'm the master of släpping things.
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-14 13:26:18 följande:
    *har också bruten nagel*
    Du med 

Kan vi inte bara leta efter den roligaste högskolekvartsfartskursen ever nu? *hoppstudsar* Drömmer
  • Schna
    Knall skrev 2014-04-14 16:14:16 följande:
    Du gör som du vill..
    Jag föredrar att inte oroa mig {#emotions_dlg.flower}
  • Schna
    gilmore skrev 2014-04-14 17:36:32 följande:
    Jag skrev tidigare att jag ska hålla mig ifrån fyllesex men jag måste nog utöka det där, ska inte ha sex alls om jag inte är förälskad. Måste jag bara lära mig att tänka med hjärnan och inte låta le fitty ta över.

Låter ju helt galet. Why?
  • Schna
    gilmore skrev 2014-04-14 17:55:10 följande:
    Nej verkligen inte.
    Jag skulle inte ligga förra helgen men ändå kunde jag inte låta bli att följa med en hem och väl där hade jag ingen kontroll över mig själv såatte det blev visst så ändå. I lördags skulle jag absolut inte ligga och jag for visserligen hem ensam men så igår fick jag en kukbild.. Jaja.

Fr.o.m nu är det dags att behärska sig Solig

Kukbilder alltså, vad gör man inte!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!