• gilmore

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Låt oss alla vara utan trosor

• gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-28 15:38:38 följande:
    Komsi, komsi! Kyss
    YES!! Kyss
    Knall skrev 2014-04-28 15:52:49 följande:

Hallå!! Självkkart vill jag det! Jag "likar" dig som fan på tumblr t.o.m!!
    Jaha betyder det att du vill ligga? Då är det ju helt plötsligt jävligt många som vill ligga med mig, fan vad najs.
    Ska jag ta med mig något speciellt? Flört

• gilmore

Ursäkta om någon blir äcklad men jag såg just en tråd med rubriken "Baguettfyllningar" och jag läste "Baguetteflytningar" ... Obestämd
    Jag vet ju vad kesoflytningar är men helvete vilka problem en ska ha om det är baguetter.

• gilmore
    Smecker skrev 2014-04-28 17:37:48 följande:

Ligger du med vem som helst?
    Nej bara med speciellt utvalda personer.
  • gilmore
    Smecker skrev 2014-04-28 18:22:01 följande:

Så problemet är inte att ingen vill ligga med dig, utan att du inte är en speciellt utvald person för någon speciellt utvald person?
    Ja jag vill också vara speciell.
  • gilmore

Åh jag vill åka till Australien och kramas med koalor och simma med hajar Hjärta
    Men där finns det även monsterspindlar så jag blir lite osäker på det, vidriga varelser. Usch!

• gilmore
    ulfsas skrev 2014-05-05 02:07:15 följande:

Australien och dykning på Barriärrevet var fantastiskt. Såg dessa när jag snorklade. Sköldpaddor var vanliga.
    Min kamera gick bara att använda ner till 12 m djup så jag har inte bilder från dyken men då såga jag stora stingrockor, mantor, grå revhaj och blacktip revhajar samt Lemonsharks. De flesta hajarna var på ca1.5- 2m längd tror jag. 
    Synd att det är så långt dit bara. Såg även kängurur men inga spindlar eller ormar.
    UNDERBART!! Det är så långt bort ja men en dag ska jag dit och då undvika spindlarna, även de gigantiska ormarna som lyckas äta en hel jävla krokodil.
    Det finns många häftiga och konstiga djur där borta.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!