Sex och dravel tråden, hämningslöst!
I helgen ska det bli värmebölja. Då kan man sätta en nejlika i knapphålet och en räv bakom örat. Det blir inte bättre än så om man inte bjuder till.
I helgen ska det bli värmebölja. Då kan man sätta en nejlika i knapphålet och en räv bakom örat. Det blir inte bättre än så om man inte bjuder till.
Vilket betyder att det även blir pollenexplosion
*jublar lite sarkastiskt*
Jag vrålar med, i kanon (kaaanon, alltså, inte kanooon).
Har idag iakttagit min man medan han krälat omkring på golvet med ryggskott..
Istället för att lägga sig på soffan eller i vår säng så lägger han sig på vardagsrumsgolvet för att sträcka ut ryggen.. Jag förstår honom till viss del, men han hade inte tänkt igenom den där lilla detaljen med att ta sig UPP igen...
Efter mycket pust, stön och flås, samt något halvhjärtat försök att åla sig ner för ett trappsteg i ett försök att ta sig upp i stående (fråga inte!), så ålar han sig genom hallen, in i vardagsrummet och, med lite hjälp av mig, upp i soffan där han blev sittandes resten av kvällen.. vet inte om jag ska vara imponerad eller frustrerad..
Jag tog hunden ut för sista kvällspromenaden och under den tiden har mannen på något magiskt sätt lyckats ta sig till sängen.. "Titta! Jag klarade det själv!" (Idiot)
Nu snarkar han här bredvid och hunden snarkar nere vid fotänden av sängen.. jippie...
Du skulle ha tagit honom på promenad istället. Det låter ju helt galet, men bästa sättet att bli av med ryggskott är faktiskt att röra på sig......
Men helt klart en roande bild =P
Vad har du gjort med honom?
Jag är hög.... Får ringa min läkare på måndag och meddela att ; "Nej.. jag tål inte dessa tabletter heller..."
Du kan väl ta en när jag hälsar på?! *bereder mig på skrattattack*
Haha!
Var är övervakningskameran när man behöver den?!