Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Hahaha bra skylt!!!

Här kör vi försovning deluxe både mor och barn sov vidare efter alarmen gick. Jippie!!! Mini äter med stor tur kan vi komma i tid.

• HäckHäxan
    ulfsas skrev 2014-09-09 07:39:43 följande:
    Låter myspysigt.
    Har haft simulatorcheck igen och när man är klar så lever livet lite ljusare.

Fri i tre dagar. Kan bli en eller två filmer på Netflix eller HBO. Skönt att pressen har släppt iom att simchecken gick bra.

Har altan med tak och markis. Kan nog sitta ute även idag.

God morgon på er allaKaffe
    Gott, inte alls fel. Någon gång i mitt nästa liv eller så så skall jag lyckas få renoverat min uteplats och sätta ett tak på den!  
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-09 09:54:01 följande:
    Tur! Oavsett hur många minuter sena vi var om vi försovit oss, tvärvägrade avkomman att komma försent till skolan i den åldern. Antingen kom man i tid eller så gick man inte alls. Principfast unge... Vilket ställde till det en hel del när den hade en obotlig tidsoptimist och extremt morgontrött mamma.
    VI hade det tjafset förra året, tur jag inte alls ville sparka av mig själv huvudet då och då... i see it rolling liksom....

Lika samma åkomma här med morgon och klockan liksom. Tyst
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-09-09 11:26:57 följande:
    Tackar smile6.gif

Tack världens bästa häxa!
    I de stora hela är det bra! Villan är såld och gården är köpt! Flyttar november, så mycket att stå i med att börja packa och sen ska jag hinna ta klart de där jävla körkortet!!!
    Tävlat mycket, så det höll på och ta knäcken på mig!
    Idag är dock sorgens dag, för i natt dog våran kattskrälle smile4.gif

Tack!
    Spännande med flytten, hoppas det flyter på vettigt utan strul nu då. Beklagar verkligen katten <3 Vi har bara en kvar här hemma, hittade min röda påkörd för någon månad sen. Så tomt och konstigt. Var så säker på att just han skulle bli gammal. 

*bamsekram*
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-09 11:51:27 följande:
    Lite smått förbannad... smile8.gif

Min mamma opererades i handen/armen igår pga artros.
    Innan operationen, vid konsultation och samtal, och innan hon sövdes så var hon extremt tydlig med att hon INTE tål morfin.. Inte i någon form eller ens i små doser.. Hon blir riktigt sjuk..

Operationen gick bra och på uppvaket påpekade hon igen att hon inte tål morfin, hon fick Naproxen och alvedon.

Hon opererades igår morse 7.30. När hon vaknat till så pass att hon fördes från uppvaket så var klockan runt 11. Vid 14 kom den läkare som opererat henne för att se hur hon mådde, om hon skulle få åka hem.
    Hon hade ont i armen/handen och han sa att han skulle ge henne något för det. Återigen sa hon till om morfinet.
    "Men den tablett du ska få är inte på det sättet.."
    "Jag tål inte morfin alls, på något sätt.."
    "Det är okej, den här tabletten kan du ta. Det är ingen fara."
    "Är det morfin i så vill jag inte ta det.."
    "Nej, nej.. ingen fara.."

Mamma får tabletten/tabletterna och efter 10 minuter börjar hon spy som en gris, hjärtat rusar, hon blir yr och hon hon tror att hon ska dö..
    Det VAR morfin hon fick kröp det ju fram sedan! smile8.gif
    Hon fick stanna över natt för observation och kom hem för en timme sedan..
    Hon är ledsen och bedrövad.. hon känner sig helt tillintegjord och har tappat all respekt och tilltro till den läkaren.. Han bad inte ens om ursäkt utan ignorerade henne när han gick ronden imorse..!

Är så förbannad!!! smile8.gif
    Men va fan, jävla idioter. Alltså jag tycker ju att det är mänskligt att fela och allt sånt där. Men det där var inte att fela eller mänskliga faktorn händelse. Kan man inte anmäla det där?
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-09 12:31:50 följande:
    Hon ska göra det.. om det blir något av det eller inte återstår att se, men kanske ger läkaren en tankeläxa?
    Precis vad jag tänkte. en snäpp på näsan även om de inte blir någon konsekvens förutom det.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-09 21:36:09 följande:
    Nä, dödskampsporten... Fast jag fick för mig att färga håret tio minuter innan jag skulle gå. Har fortfarande inte kollat resultatet. Kan ha blivit mörkgrönt eller något. Det var ju inte riktigt så att det fick sitta i hela tiden ut. Vågar inte kolla spegeln. smile9.gif
    Mörk grönt är väl snyggt

Lite mör nu gissar jag?
  • HäckHäxan
    Hårfagre skrev 2014-09-09 22:32:02 följande:
    Bööööh är jag så jädra ful häckhäxa ???
    Hur skall jag veta, du syns inte.. vänta så skall jag visa vad jag ser.
  • HäckHäxan

Och den jävla appen vill inte alls posta min bild!!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!