• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-05-10 11:42:56 följande:
    Mitt luxuösa liv fortsätter.. Efter att ha rensat avlopp så ska jag nu klippa gräsmattan.. Halleluluja! smile9.gif
    Kom hit istället! Jag kan erbjuda ett mycket ostädat hus och maskrosor som räcker upp till midjan. Låter inte det mer lockande!
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-05-10 12:40:20 följande:

Med tanke på min pedantiska sida så låter det faktiskt lite lockande. . smile2.gif
    Huh, skulle behövt lite hjälp. Är nästan klar och har fått nödkäk levererat och nu kreverar jag snart. 
    Jag vet hur man gör i teorin, det är att omsätta det i praktiken som är det knepiga Obestämd
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-10 20:10:07 följande:
    Guuuud jag blir utsliten bara av att läsa om det smile2.gif tror jag är mer synkad med Brunhilde. Fast jag orkade värma chiliconcarne i micron förut och äta den. smile5.gif

Kan du maila receptet på brödet på fb??
    Jag har gjort nästan egen pizza
    Nu skriver jag viktiga jobbrelaterade grejor. Kommer behöva vila en vecka! Hade jag gjort allt det där Knall gjort under en helg hade jag nog behövt konstgjord andning ett bra tag framöver.

Jag är som sagt rätt, hm, bekväm av mig
  • Brunhilde
    InTheShadow skrev 2014-05-10 21:10:18 följande:

Nä, fokusera nu människa! Schlagern börjar!...Det kollar ALLA på...för det är så.....kul? smile2.gif
    Är det obligatoriskt? *viskar* jag tänker vägra
  • Brunhilde
    InTheShadow skrev 2014-05-10 21:21:30 följande:

Man får inte vägra :-/ Det är som att missa tacos en fredag! ....Illa...
    Hade kunnat offra mig om det varit minimänniskor här, men nu har jag fritt val och då väljer jag bort både det och fredags tacos.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-10 20:48:55 följande:
    Kallas att vara livsnjutare tycker jag! smile1.gif

Skriva fixar jag rätt bra utan att avlida nå iaf om det är intressant eller något jag brinner för. Kan skriva på kommando också och jobbar dessutom märkligt nog bäst under press.
    Tycker jag med!

Skickar över skiten till dig. Det ska vara klart innan tolvslaget ikväll. Det fixar du galant!
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-10 22:14:54 följande:
    Det savar i min mun. Skulle så gärna uppleva den orala orgasmen. Ja menar sås asså vaniljsås mums!

Nästan så jag borde skämmas och känna att det är pinsamt med tanke på att jag faktiskt har rabarber i trädgården. Men det har jag tyvärr inte vett på.

Däremot skäms jag över att jag skitit i att borsta tänderna och håret idag. Så jag borstade nyss tänderna. Håret ser ehhh vårdat ut uppsatt i en klämma. Värre är det väl med morgonrocken jag milt sensuellt glider runt i här hemma smile2.gif
    Enda anledningen att jag är klädd idag är att dagens andra besök kommenderade mig till affären. Taskigt!
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-10 22:21:14 följande:
    Klart jag gör. smile2.gif du har tillbaka det till 23:39 senast så du hinner läsa igenom det innan du mailar det vidare.
    Klar! Färdig! Korrekturläst och godkänd, nu ska jag bara sammanfatta skiten.
    Skickar över nästa grej när det är dags
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-05-10 22:27:35 följande:
    Jag har nu gett spektaklet en ärlig chans men allt har sin gräns. Konstigt nog känns musiken som en av de mindre viktiga beståndsdelarna i det hela.
    Åh, hjärtat! Vad hade du väntat dig? Ibland är du lite som bubble-boy
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!