• S c h n a

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-12-12 22:59:36 följande:

För att man är så het att isen smälter?

Måste kolla. Brb.
  • S c h n a
    Knall skrev 2015-12-12 23:01:52 följande:

Vill du hellre ha en björnkram?

Hur god är överlevnadschansen?
  • S c h n a
    Knall skrev 2015-12-12 23:09:57 följande:

Hur går det?

Mja. Jag glömde glasögonen inne och känner att det blir lite pinsamt om jag går ut igen för att ta en andra, nu lite närmare, titt
  • S c h n a
    Fjäril Vingad skrev 2015-12-12 23:05:46 följande:

Förnekelse.

Det är som jag anat hela tiden då alltså.
  • S c h n a
    Knall skrev 2015-12-12 23:11:42 följande:

Lurvig....

P a s s...
    Knall skrev 2015-12-12 23:22:41 följande:

Haha! Du äger ingen kikare? *stalker*

Inte än.
  • S c h n a
    Knall skrev 2015-12-12 23:32:44 följande:

Det kan väl bara mysigt?

Äsch då...

Hur bra idé är det att se på skräckfilm, själv, klockan halv tolv på natten btw... ?

Filmen innehåller barn, spöken som går spindelgång och ett gammalt hus...

Ptja, det beror helt på hur vidskeplig du är. Själv hittade jag ett youtube-klipp på (enligt utsago) ett spöke någon spelade in precis utanför mitt sovrum häromnatten. Men alla vet ju att spöken inte finns så det är väl bara att kolla här strax innan jag går och lägger mig?

Eller så kollar jag de två senaste avsnitten av Grimm bara. Jo, ja. Jo men jag väljer Grimm ikväll..

Det blir skräckfilmen för din del va?
  • S c h n a
    Aniiee skrev 2015-12-12 20:59:35 följande:

=P

Fatta helkroppstråden om 108 inlägg. *favoritar*
  • S c h n a
    Smecker skrev 2015-12-13 08:54:03 följande:

Inte illa. En man som heter Ove, In the heart of the sea och den nya Point Break i 3D.

Vad fick ni äta i pausen?
  • S c h n a
    Knall skrev 2015-12-13 00:03:17 följande:

Jepp.... har krupit upp i soffan med ett täcke och tänt lite ljus...

Ah! Det är stora, olycksbådande kråkor med också.. härligt!

Grimm hade jag också valt.. Inte för att spöken finns och det är otäckt utan för att, öh, man kan studera klippet bättre i dagsljus? :-S

Jag älskar kråkor. Det är något.

Yes, tänkte kolla nu på dagen. Skulle kunna ställa mig på exakt samma ställe och höra om dessa röster kanske kan anas när det susar i träden? Tocket stoll alltså.
  • S c h n a
    Brunhilde skrev 2015-12-13 17:17:39 följande:

Du har dem på dig?

Knall skrev 2015-12-13 17:18:41 följande:

Kollat badrummet? *vis av erfarenhet*

Close but no banana, jag hade dem på mig när ni skrev men jag hittade dem på badkarskanten
  • S c h n a
    Aniiee skrev 2016-05-09 22:19:42 följande:

Rant-warning!

Herrejävlar vad jag stör mig på att jag inte hittar saker/trådar som jag vet, VET, att jag har sett förut. Jag blir ta mig fan nipprig på det. Jag VET att jag har läst den där trdåen förut och jag VET att den som nu postat tråden (igen) antingen trollar eller... ja... trollar. Mend et är klart (nästan) ingen annan tror det, för folk har så inihelvete dåligt minne!!!!

End-rant.....

Så...... vi lever? Typ? Eller bara nästan?

In other news, nu i maj är Uncharted 4 obligatoriskt spel, The Lobster obligatorisk film, Kina har förbjudit erotisk bananätande på youtube, Elsa i Frozen behöver tydligen en flickvän (#GiveElsaagirlfriend) och jag har träningsvärl i samlbenet. 

Over and out.

Vad handlade tråden om? Mitt minne är outstanding nämligen. På vissa områden.
  • S c h n a

Nej, jag ger upp! Min google funkar är antagligen inte vad den borde, eller så är den tråden borttagen

• S c h n a
    Aniiee skrev 2016-05-11 14:32:25 följande:

Jag tippar på det senare.

In other news, GBs nya Feast Snack bar var god =P

Den åt jag igår. Tyvärr var det en åksjuk stackare som spydde alldeles för nära mig och det förtog smakupplevelsen lite
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!