Sex och dravel tråden, hämningslöst!
För att man är så het att isen smälter?
För att man är så het att isen smälter?
Vill du hellre ha en björnkram?
Hur går det?
Förnekelse.
Lurvig....
Haha! Du äger ingen kikare? *stalker*
Det kan väl bara mysigt?
Äsch då...
Hur bra idé är det att se på skräckfilm, själv, klockan halv tolv på natten btw... ?
Filmen innehåller barn, spöken som går spindelgång och ett gammalt hus...
=P
Inte illa. En man som heter Ove, In the heart of the sea och den nya Point Break i 3D.
Jepp.... har krupit upp i soffan med ett täcke och tänt lite ljus...
Ah! Det är stora, olycksbådande kråkor med också.. härligt!
Grimm hade jag också valt.. Inte för att spöken finns och det är otäckt utan för att, öh, man kan studera klippet bättre i dagsljus? :-S
500 spänn till den som hittar mina glasögon.
Du har dem på dig?
Kollat badrummet? *vis av erfarenhet*
Rant-warning!
Herrejävlar vad jag stör mig på att jag inte hittar saker/trådar som jag vet, VET, att jag har sett förut. Jag blir ta mig fan nipprig på det. Jag VET att jag har läst den där trdåen förut och jag VET att den som nu postat tråden (igen) antingen trollar eller... ja... trollar. Mend et är klart (nästan) ingen annan tror det, för folk har så inihelvete dåligt minne!!!!
End-rant.....
Så...... vi lever? Typ? Eller bara nästan?
In other news, nu i maj är Uncharted 4 obligatoriskt spel, The Lobster obligatorisk film, Kina har förbjudit erotisk bananätande på youtube, Elsa i Frozen behöver tydligen en flickvän (#GiveElsaagirlfriend) och jag har träningsvärl i samlbenet.
Over and out.
Hm...
Nej, jag ger upp! Min google funkar är antagligen inte vad den borde, eller så är den tråden borttagen
Jag tippar på det senare.
In other news, GBs nya Feast Snack bar var god =P
Nej, ingen.