• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-05-16 19:39:11 följande:
    Ont i halsen, har tråkigt, längtar efter särbon och vill möblera om men orkar inte.

Utöver det är det toppen! smile2.gif
    Men det låter väl toppen! Eller.... vänta.... eh.....

Jag är trött och mår illa och behöver tre liter is med vatten till..... 
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-05-16 19:52:00 följande:
    Stackare smile4.gif{#emotions_dlg.flower}
    Äh, jag överlever Solig
    Anonym (cem) skrev 2014-05-16 19:54:14 följande:

Här laddar vi inför morgondagen som ska tillbringas med att bara slappa och ev dejt!
    Hur är det med dig!?

Låter som en bra idé! 

Jag är trött..... och... jag måste sätta igång Premier Pro så det händer nåt.....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    mpj skrev 2014-05-16 20:02:59 följande:
    Se där ja, girlpower i tråden:) att det skulle behövas en kille till att få er att vakna upp ur fredagsdvalan eller var det den härliga kvällsolen ni inte ville lämna:)
    Solig
  • Aniiee
    tjejjenn skrev 2014-05-16 20:21:19 följande:
    Skadat knäet, Saknar pojkvännen, och lite andra problem också.. Så det har varit bättre. :(
    =( 
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-16 20:32:17 följande:
    Underbart tackar som frågar!Kyss
    Av kutym så frågar jag samma...fast annorlunda...egentligen inte nå lika men ja ja.
    Vad är det bästa med din dag idag?Solig
    =) Låter bra.

Bästa med min dag..... nej... har inte hänt något bra idag. Idag är skit...... Men det hoppas jag att jag är ensam om, eller?
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-16 21:01:20 följande:
    Mähh...så att jag är närvarande räknas tydligen inte?Foten i munnen
    Jag tycker iaf att det var kul att du var här!Skrattande
    =) Ja, ok då.....

Ursäkta att jag är seg, jag svamlar på youtube......
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-16 21:49:08 följande:
    Härligt!Skrattande

Vad svamlar ni om...är ni rörigt eniga om något?Skrattande
    =) 

Nej, alltså, jag svamlar helt solo..... om helt ovidkommande saker som mat, film och tvspel......
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-16 21:58:06 följande:
    Jag provade den varianten, men trivdes inte med det.

Jag får försöka hitta en sugardaddy?! smile9.gifsmile2.gif

">Sugar daddy
    ......Skrattande
  • Aniiee
    tjejjenn skrev 2014-05-16 22:12:07 följande:
    haha jag skadade det för ett och ett halvt år sen och det har kommit tillbaka, visst det blir bättre, men det bromsar upp väldigt mycket för mig som kommer bli svårt att få tillbaka innan hösten :)
    Blir att ta det lugnt. 

Jag var ute med hundarna igår och var tvungen att gå hem igen på halva vägen. Så vältränad är jag.....
  • Aniiee

Jag har glass Tungan ute

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!