• edwin47

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Sheep sleep. Men du verkar ju ha sömnproblemer. :)

• edwin47

Ett gott samlg löser både huvudvärk och självmordstankar, för övrigt. Hora på, är min paroll.

• edwin47

"samlag", skall det vara. Samlag... mmmm...

• edwin47

Någon begåvad hippie sade, "If you can´t be with the one you love, love the one you are with", See how that works? :)

• edwin47

Like that is it Maa´m? Suits you Maam. :)

• edwin47

Men allvarligt knulla vill du. Förkylning är såå jobbigt.

• edwin47

Nähedu. Könsmönsterkomplexet och det militärmanskonsekventa tillsammansrunkeriet kollapsade. Kul så länge det varade. Men vänta..! Någonstans i ruinerna.. sjunger en typisk... karaoke. Mucho misterioso.

• edwin47

Nähedu. Könsmönsterkomplexet och det militärmanskonsekventa tillsammansrunkeriet kollapsade. Kul så länge det varade. Men vänta..! Någonstans i ruinerna.. sjunger en typisk... karaoke. Mucho misterioso.

• edwin47

• edwin47

bajspomfritt. som tur är för dig är jag sjukvårdare. Som tur för mig är militären rätt bra på det. So kill yourself. I´ve better things to contend wif. Dramagirl.

• edwin47

Sådan där skit gör mig mer förbannad än det mesta för övrigt. Fy fan för smånarcisisstiska kräk. Förlåt för ev, felstavningar, väntar andlöst på skamlösa sexerbjudanden.

• edwin47

Dravel? yeah. Sex? Too much of a challenge.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!