Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Sheep sleep. Men du verkar ju ha sömnproblemer. :)
Sheep sleep. Men du verkar ju ha sömnproblemer. :)
Ett gott samlg löser både huvudvärk och självmordstankar, för övrigt. Hora på, är min paroll.
"samlag", skall det vara. Samlag... mmmm...
Någon begåvad hippie sade, "If you can´t be with the one you love, love the one you are with", See how that works? :)
Like that is it Maa´m? Suits you Maam. :)
Men allvarligt knulla vill du. Förkylning är såå jobbigt.
Nähedu. Könsmönsterkomplexet och det militärmanskonsekventa tillsammansrunkeriet kollapsade. Kul så länge det varade. Men vänta..! Någonstans i ruinerna.. sjunger en typisk... karaoke. Mucho misterioso.
Nähedu. Könsmönsterkomplexet och det militärmanskonsekventa tillsammansrunkeriet kollapsade. Kul så länge det varade. Men vänta..! Någonstans i ruinerna.. sjunger en typisk... karaoke. Mucho misterioso.
Dubbelpost? Har väl aldrig hänt.
bajspomfritt. som tur är för dig är jag sjukvårdare. Som tur för mig är militären rätt bra på det. So kill yourself. I´ve better things to contend wif. Dramagirl.
Sådan där skit gör mig mer förbannad än det mesta för övrigt. Fy fan för smånarcisisstiska kräk. Förlåt för ev, felstavningar, väntar andlöst på skamlösa sexerbjudanden.
Oh, dear me...
Dravel? yeah. Sex? Too much of a challenge.