Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-03-15 19:55:16 följande:
    Haha!! Så som en del män skryter härinne så vet man ju aldrig?
    Kan vara här de samlas. Tänk dig att bli dubbelpenetrerad utan att behöva bjuda in grannen eller kompisen och utan att bli krossad emellan två karlar. Kan det bli bättre? Drömmer
  • Anonym (okejdå)

Känns som om jag missar något. Var det inte bilder nyss i tråden?

• Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-03-15 22:06:44 följande:
    Någon ogillar dem uppenbarligen och anmäler dem...
    Birgers bild var väl ganska harmlös. En storbakad dam med två blodiglar fastnaglade vid rumpan. Inget att hetsa upp sig över
  • Anonym (okejdå)
    Smecker skrev 2014-03-16 12:22:16 följande:
    Snart måndag.. *stryker jobbskjortor och nynnar*
    Yes! Äntligen är ledigheten över!
  • Anonym (okejdå)
    Anton Chigurh skrev 2014-03-16 13:25:58 följande:
    Undras, seriöst, hur många som inte känner "ångest" efter en ledighet, lång eller kort !!!

Lyckliga dom som de fakto inte gör det.
    Har ingen som helst ångest inför att gå till jobbet, däremot har jag lite smått ågren över allt det där jag skulle gjort när jag var ledig och som jag har skjutit upp med ett av mina "Jag gör det sedan, nu ska jag bara..."
  • Anonym (okejdå)
    Nitor skrev 2014-03-16 14:02:22 följande:
    Det kunde jag tidigare när jag bodde i hus. Går inte nu när jag bor i lägenhet, inne i hörnet och det finns två våningar  till upp. Full insyn med andra ord  Rynkar på näsan
    Fast det kanske bara ger nakensolandet en helt ny lite twist Drömmer
  • Anonym (okejdå)
    Nitor skrev 2014-03-16 14:21:30 följande:
    Twisten kommer nog tillsammans med ordföranden, med en lapp om uppsägning av hyreskontraktet  Skrattande
    Inget roligt får man ha Gråter

Vi hade en man som solade naken på sin balkong rätt ofta. Fri insyn från huset vi befann oss i. Han gick under namnet Herr Valross. Inte lika spännande att titta på men det livade upp stämningen på kontoret de dagar det var soligt ute.
  • Anonym (okejdå)
    Nitor skrev 2014-03-16 14:25:48 följande:
    Det ska bli soligt i morgon Drömmer
    Var då?
    Jobbar inte kvar på samma kontor, så nu får andra njuta av Herr Valross lekamen.
  • Anonym (okejdå)
    MrMom skrev 2014-03-16 14:30:09 följande:
    ja tack...bara hitta en frivillig.Tungan ute
    Jag tror att Nitor precis erbjöd sig
  • Anonym (okejdå)
    MrMom skrev 2014-03-16 14:32:49 följande:
    Hahaha, ja kanske det...men jag vill ha en kvinna där istället. SkrattandeFlört
    Äh, nu ska du inte vara så konservativ och kräsen. Suga av en polare räknas inte som en homosexuell handling, dessutom är oralsex inte ens sex. Allt har jag lärt mig här på FL. Se bara till att bli polare först.
    Nitor skrev 2014-03-16 14:33:06 följande:
    Jag tror att jag inte gjorde det  Kräks
    Jaha, kräsen...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!