Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-03-21 07:54:43 följande:
    Och Anton räknas ju så klart in där också! :-P
    Fan va gullig du är, Knall, jag blir glad på riktigt, du gör en bra fredag ändå bättre. 

Tack, tack så mycket....Kyss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-03-21 15:24:24 följande:
    Lyckliga fredag. Hyresvärden har borrat och dragit ny kabel så nu vips har vi kanaler igen. Jippie yaj bra muta till mini under helgen.

Någon som vill ha helstekt kanin? Han är inte på topplistan just nu efter att han smaskat i sig två krukväxter på fönsterbrädan *morr*
    Du är djurvän, min underbara Häckis, jag älskar fan dig, du ger mig så mycket uppskattning här på FL, jag blir lika glad varje gång du gör det, jag blir verkligen det, och jag ber om ursäkt för att jag må vara lite usel på att svara när du är sådär gullig, men du skall veta att jag suger åt mig vartenda ord

Du är underbar på riktigt Häckis. Och det menar jag verkligen. Det vet du. Ha en för jävla skön fredag. 

Och du kommer inte koka din kanin, men skulle du mot förmodan göra det så prova att krydda med lite vitlök, eller senap...jo, senap passar konstigt nog till kanin. Fast....jag skulle köpt en 10-pack hotdogs och ett paket korvbröd i stället, då går senapen åt i alla fall, problemet är att brödhelvetet endast säljs i 8-pack. Men du är en synnerligen kreativ kvinna, Häckis, du löser detta. Jag vet det.

Ha en för jävla trevlig afton, oavsett om det står kyckling eller Hotdogs, med bröd, på menyn.

Och du, glöm inte kolla datumet på korvbrödet, du vill inte asa hem ett torrt helvete, det kan förstöra hela din kväll. Tro mig.

TILLVERKNINGSDATUMET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anton Chigurh
    Knall skrev 2014-03-21 15:44:24 följande:
    Ta en kaka.. Eller kanske är bäst att du gör din berömda glass?
    Jag gillar kakor också, Knall, gärna med mycket chokladsmak, så bjuder du på något dylikt, så tackar jag med glädje ja...Glad
  • Anton Chigurh
    Knall skrev 2014-03-21 16:06:23 följande:
    Chokladkladdkaka, gjord på 70% mörk choklad, med kolatäcke.
    Serveras med äkta vispad 40% grädde och färska jordgubbar..
    Det där låter som nåt jag skulle älska, Knall, ett tilltugg för gudar att avnjuta till en god koppa kaffe, det låter seriöst JÄVLIGT GOTT, precis i min smak....Solig
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 00:29:02 följande:
    Dessutom måste jag på något sätt skrapa ihop/ bygga ihop mig själv så jag fixar gå på barnkalas i ett badhus. Hela mitt inre är tilltrasslat för de förbaskade kalaset på söndag. Men någonstans måste jag hitta ett sätt att skrapa ihop mig på och klara av att umgås med folk och tydligen vara naken/ halvnaken bland en massa andra främmande jävla personer jag som har svårt nog som det är att vara ens halvnaken ihop med folk som inte är främlingar. Undra om jag någonsin kommer bli bekväm med det där alltså

Åh hatar sånt här hatar det, avskyr det och mår fysiskt illa av att tänka på det. Varför var de tvungna att ha kalas på ett badhus av alla ställen. Kommer vara trasig i dagar efteråt och ändå kan jag inte neka min dotter att gå på kalaset de är hennes bästa vän och päronen är några av mina bästa vänner. Och ingen skulle nog ens misstänka vilken konflikt jag har inom mig just nu. Det är så jag önskar att någon av oss verkligen blev magsjuk så vi absolut inte kunde gå fan jag är en usel människa. *blä*
    Du är en vacker kvinna, Häckis, jävligt vacker, det kan ingen ta ifrån dig, och jag vet att du inte låter någon ens försöka ta det ifrån dig. Att du må ha nåt kilo extra proviant med dig, det är inget du skall bry dig ett skit om, du ÄR en för jävla grann kvinna, du vet det, och jag vet. Men om du nu känner dig obekväm med att vistas i badkläder bland annat folk så ger du helt enkelt fan i att ta badkläder på dig, du säger som det är "jag känner inte för att bada idag" det får dina bekanta tugga i sig, kort och gott....och mycket enkelt, skulle din dotter, ve och fasa, råka ut för något under tiden hon är i vattnet så kommer du hoppa i plurret med kläderna på och det kommer liksom inte spela någon roll i det fallet, om du förstår....

Du är en riktigt underbar kvinna, Häckis, ett kalas med din dotter är inget du skall ängslas för, du skall se fram emot en trevlig samvaro i goda vänners lag. Och det kan du göra, därför att du och din dotter förtjänar det...Hjärta

Kram...stor kram
                                     .
  • Anton Chigurh
    Anonym (morgonstånd) skrev 2014-03-23 09:28:00 följande:
    Min morgon... Redan innan jag öppnar ögonen vet jag. Känner så väl igen känslan av att ha haft sex i drömmen..kroppen är inställd på lust. Min kuk står redan, ollonet rör sig i takt med min puls och gnider sig mot täcket...skönt. Fortsätter att blunda och försöker komma ihåg min dröm..diffusa bilder rusar i mitt huvud...det är mest känslan som biter sig kvar. För ner min hand och greppar mitt stånd, börjar dra upp och ner. Den är så hård idag men ändå så mjuk....och så känslig. Ökar sakta takten, kroppen har svårt att vara still...andningen ökar till ett flämtande. Mina inre bilder gör mig så kåt....kommer ihåg känslan av att ha en varm och våt mun som sluter sig om mig. Munnen på ett suddigt ansikte.. ...men på en kropp som jag sett innan. Sakta försvinner drömmen för mig, men känslan finns där. Har en skön takt, känsligheten ökar. Jag stönar högt och bara vill att det ska gå. För en sekund fungerar min hjärna igen..slår upp ögonen för första gången. Fumlar efter mobilen, letar fram bilderna i galleriet....och jo det stämmer. Kroppen från drömmen finns på bild. Med ett leende på läpparna och blicken fastlåst på bilden...kommer drömmen sakta tillbaka igen. Handen arbetar frenetiskt upp och ner, stönar högt om och om igen. Jag ropar efter dig...först tyst men snart blir det högre och högre. Den där välbekanta känslan som börjar någonstans i magtrakten och arbetar sig neråt... Johanna, jag kommer! Ropar jag samtidigt som säden rusar längs kukskaftet och sprutar ut över min egen mage, bröst och upp till kinden.

Tack för en underbar dröm och en härlig start på dagen... Johanna! :*

Tack du underbara kvinna, du vet vem du är ;)
    Så lite så....jag ställer alltid upp

....eller va faan. Blev det fel nu !!!
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2014-03-23 10:05:55 följande:
    Så lite så....jag ställer alltid upp

....eller va faan. Blev det fel nu !!!
    FUCK...

Glöm ovanstående.....!
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2014-03-23 10:06:30 följande:
    FUCK...

Glöm ovanstående.....!
    ...gå gärna ett steg längre. Låtsas att det aldrig har hänt.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2014-03-23 10:07:39 följande:
    ...gå gärna ett steg längre. Låtsas att det aldrig har hänt.
    ....typ.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!