• ulfsas

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

gilmore skrev 2014-04-14 19:43:00 följande:
    Ja och här blir jag omständig igen för jag hade inte haft något emot att vara förälskad och han förälskad i mig, jag kör gärna på att bara ligga med varandra men inte ha ett seriöst förhållande. Vad fan ska man kalla det?
    KK alltså. Det kan väl vara bra de med.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-15 08:46:47 följande:
    Jag har lyssnat på särbons snarkande hela natten. Skrikandes
    Det finns för och nackdelar med allt.Solig
  • ulfsas
    Ernst Hugo skrev 2014-04-15 15:37:19 följande:
    Sambo skulle jag nog inte palla igen jo men då skall så osanmolikt mycket stämma
    Huvudet på spiken.

Träffade en tjej som ville gifta sig framöver. Låg i separation. Småbarn. Bodde ca 5 mil från mig. kände inte riktigt så som jag borde så jag avslutade det hela. Kändes som en hel del som inte passade in i mitt liv numera.

Fast, det berodde naturligtvis på att hon inte var den rätta som jag hade satsat allt på. Finns hon?
    Jag tvivlar iblandSolig
  • ulfsas
    Brunhilde skrev 2014-04-21 08:51:18 följande:
    Jippie! Och allt på rätt ställe givetvis.
    Har man tur såSolig
  • ulfsas
    Brunhilde skrev 2014-04-21 08:58:18 följande:
    Pft! Handlar inte om tur, endast skicklighet.
    Förstår det. Att få påskäggen att lägga sig på utvalda ställen har väl krävt en del övning antar jagSolig
  • ulfsas
    Brunhilde skrev 2014-04-21 09:13:17 följande:
    Ska absolut lägga till det i mitt CV "Flerårig påskäggsvana" 
    Det lär bli en storsäljare detÄpple(modifierat påskägg ser du väl)
  • ulfsas
    Brunhilde skrev 2014-04-21 09:40:55 följande:
    Nu dör jag lite!

Hittade följande i DN, som svar på en kvinna vars barnbarn frågat om de inbundna skinnbanden i farmoderns bokhylla var äkta människoskinn:

"Kära farmor, tänk på att majoriteten av barn gör något oerhört meningslöst just nu, som att dregla mjukglass i solskenet eller upptäcka sin sexualitet. Din dotterdotter är speciell. Din dotterdotter är intelligent. Din dotterdotter fyller sin kutryggiga, hålögda hjärna med tankar på böcker insvepta i människoskinn/.../"
    Undrar vad som fick henne att tänka så? Människoskinn är ju ovanligt.
  • ulfsas
    Brunhilde skrev 2014-04-21 09:56:10 följande:
    Det förklaras vidare och tydligen var det inte helt ovanligt fram till 1800-talet med böcker inbundna i människoskinn (det var billigt)
    "Din morbida dotterdotter kan ha närmat sig allt detta genom splatterfilm. Medan hennes vänner är upptagna med att sänka Pisaresultaten har hon i smyg bildat sig med den utmärkta ”The evil dead”, där ett gäng ungdomar våldtas av träd och förvandlas till demoniska zombies, allt orsakat av deras häpnadsväckande naivitet samt en ockult bok av människohud. I remaken från 2013 är denna Naturom Demontos visuella kvaliteter – gigantiska operationsstygn över ett lager fläsk – ännu mer imponerande. Jag har en känsla av att din dotterdotter, som säkert odlar en sund hämndlystnad gentemot sina rosenkindade kamrater, innerligt hoppades att hennes farmor skulle äga en liknande bok. Frågar hon igen, håll dig i skinnet, le konspiratoriskt och säg ja."
    Åhå. Föredrar om min dotter äter glass dåFörvånad
  • ulfsas
    Brunhilde skrev 2014-04-21 10:23:53 följande:
    Ja, låt du din dotter dregla glass i solen om hon nu vill det, själv föredrar jag en splatterdotter alla dagar i veckan
    Japp, hellre glass i solen än splatter i skugganSolig
  • ulfsas
    Knall skrev 2014-04-21 11:04:20 följande:

Jag har det bästa.. En glassdreglande splatterbonusdotter!
    Gråter

Jag kunde inte få allt då...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!