Inlägg från: Maltemånsson |Visa alla inlägg
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 00:21:53 följande:
    ...och alla tjejer får nafsa lite?Flört

Malte, så finfin du är!{#emotions_dlg.flower}
    Jahadå, naffsa på bara ;) 
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 00:27:07 följande:
    Ja, och klappa lite...eller smiska? Flört

Var det din första rump-selfie? Hur kändes det?
    Solig
    Du får smiska, nafsa, bita och vad du vill :) Japp, min absoulut första rump-selfie! Känner mig lite uppåt nu så att säga.
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:27:48 följande:
    Åhhhh vacker! Och det där området alldeles ovanför baken OMG, sanslöst hett! Hjärta
    Tack Kyss det var din bild som gjorde det 
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 00:35:19 följande:
    Modigt av dig! Så generöst att jag får göra vad jag vill med din rumpa... Åh...Drömmer

Bra att du känner dig uppåt! Hade det varit dag, vardagskväll eller helgnatt så hade det varit betydligt fler tjejer här i tråden och då hade du fått fler "likes", men det kommer säkert under morgondagen!

Ett alldeles fint exemplar måste jag säga... Vad tränar du?Solig
    Tack vad snällt! Springer och simmar och så har jag fått för mig att sex är sjukt bra motion så det försöker jag ha ofta av den anledningen Oskyldig

Har du inte en fin rumpbild att dela med dig av?
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:38:46 följande:
    Helst inte, men eftersom du inte är här så går det bra, denna gången!
    ok, börjar bli lite kallt så...
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:04:38 följande:
    Men va tusan.. jag kan kasta in en bild först då.... lite I dare you! Ingen som vet vem du är irl här ändå. Bara ett pucko som jag som är öppen vart jag än är och har nyllet på bild och allt. Är ett under egentligen att ingen testat att mordhota mig på riktigt ännu.

Nå bild! Ingen rumpa men ändå!

Gillart! mycket Sjyssta naglar. Piercing också...
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 00:49:13 följande:
    Ja, löpning och sex ger ju särskilt fin gluteus maximus...särskilt det sistnämnda hos män. Den synen är något utöver det vanliga...Drömmer
    Så hur ofta "motionerar" du den sporten då? Flört

Nej, har ingen rumpbild på lut ännu, men med tanke på att jag löptränar, gymmar och cyklar så har min muskel av samma sort som den här ovan nämnda också en viss fasthet.Flört
    Tränar du inte den andra sporten också? Känns som att vi inte behöver vänta länge på en bild ;)

Jag utövar den sporten med olika mellanrum, men minst en gång i veckan och inland varje dag. Snitt skulle jag gissa 3 ggr i veckan. Det är nog favoriten av sporterna. 
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 00:58:53 följande:
    Den andra sporten gör jag inte så ofta som jag skulle vilja, tyvärr, och det beror på att jag för en tid sedan slutade i mitt förra lag - det är ju en lagsport som du vet Flört- och jag har inte hittat ett nytt lag ännu. Jag har provspelat med några lag, men kände inte riktigt att de kunde ge mig den rätta känslan för sporten.

Såklart är detta också min favoritsport, för utöver bra träning för musklerna så ger det en skön känsla - inte bara efteråt...Flört Lite träningsvärk kan komma ibland, men det går snabbt över och då känner man ju för att utöva sporten igen, och igen, och igen och igen.... 

Men det låter som att du spelar i ett lag? Är du nöjd med dina lagkamrater och lagandan?Solig
    Laget löstes upp, det är inte så kul. Svårt att hitta de där stjärnmedspelarna, finns ju mest mediokra sådana. Tror provspel är en bra process och då kan det ju bli en hel del träning vilket är bra.

Ja den träningsvärken gör att man bara vill träna mer, konstigt men sjukt bra!

Jag är i ett lag med en sjukt bra laganda. Tillåter mycket mellan varandra vilket är bra. Och tränar på som bara den :)
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:05:33 följande:
    Tack och tack Är handikappad utan mina naglar helt ärligt.

Ska dra en piercing i den andra också.
    gör det inte rasande ont? är det som en utsmyckning eller har det positiv inverkan på andra sätt?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!