Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-07 01:44:25 följande:
    Vet inte, men Tijuana donkey shows lär ju vara populära. Ponyplay har jag sett på TV (stolt över att jag äntligen blivit upplyst), det verkar mer vara medelålders par som klär ut sig till kusk och den som agerar "pony" springer runt lite i en hage och sedan sätter säkert kusken på sin pony eller något. Fick aldrig se upplösningen där, så den biten är fortfarande höljd i mörker.
    Oj oj. Jag stötte på en man som förklarade ingående om ja just det my little pony OCH jag skojar inte snubben hade fan koll. OM man kunnat doktorera i my little pony så hade han gjort det. Där blev jag informerad om my little pony fester osv ala fetisch.

Så då är frågan är det att pony play snäppet högre eller lägre..... ?.... Drömmer

Nå han hade vackra ögon, het jävla mun och långt vackert hår och var riktigt trevlig. Underbar kontrast dessutom med en lång jävla man som snackar my little pony passionerat som fan
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-07 01:54:24 följande:
    Hade ett uppslag tull tråd om fittan, men de blir aldrig lika bra som min tråd om blygdlöppar smile2.gif
    hahahahhaha
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

Jag startade en tråd en natt. Tror dock FL valde att ta bort den, men vi som satt i den hade sjukt kul i vart fall.

Undra om den inte handlade om barnarbete och hur jävla bra barnarbete egentligen var.

• HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 02:05:39 följande:
    haha, det får mig på en sån där "fem personer tycker till om..." där frågan var om det var bra att exempelvis H&M sålde kläder tillverkade av barnarbetare. En av de fem var en tjej som tyckte det var dåligt med motiveringen "barn har ingen känsla för kvalitet" :)
    Hahhahahahahha *dööör*
  • HäckHäxan

*överväger moget att sälja mina gamla använda trosor*

Så kan man köpa nya för pengarna liksom

• HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 02:28:05 följande:
    Vänta lite, det där känner jag att jag vill få bekräftat innan vi lämnar ämnet. Att sälja sina trosor är alltså att betrakta som moget?
    Nej nej att överväga handlingen innan man gör det är moget
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-07 02:28:57 följande:
    Möjligtvis mina granny panties isf Obestämd
    Fast det känns inte riktigt rätt att sälja något otvättat liksom...
    Hahahha. Kan ju såklart tvätta dem innan om du är köpsugen liksom Tungan ute

Nä men allvarligt. Det hade ju varit hyvens. Undra om det finns folk som vill köpa använda strumpor också? Kanske kan jag tjäna lite extra på att låta män massera och vårda mina fötter. Det hade ju varit gudomligt alltså.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-07 02:33:36 följande:
    Vilken tur att jag frågade då, tänk så fel det kunde blivit annars. Jag kanske hade berömt någon trosförsäljerska för hennes mogna val. Usch så pinsamt :/
    Förvånad Ja det hade varit illa, tur vi redde ut det är så glad när jag kan hjälpa andra sortera sina tankar Oskyldig
  • HäckHäxan

Alltså jag måste äta, har ätit en banan och två rostade mackor. Huvudvärken är kvar. Kan det möjligen vara kroppen som säger att nu får du fan äta dumma dumma människovarelse!

• HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-07 02:41:45 följande:
    Hahaha, har ett berg av otvättade trosor, behöver ingen annans.
    Vilken bra idé! Strumpor, man kanske kan sälja dem styckvis, på så sätt slipper man ens jaga efter maken i paret som alltid verkar vara försvunnen. 

Vad är mest gångbart? Blocket eller tradera?
    E bay kanske?

Jag har lagt ner jakten på maken, kör stenhårt med två rena lika långa punkt metoden! Works for me. Fast de sista har de varit likadan, men de beror på att jag just köpt ett 5 pack med svarta. Men ge mig en vecka bara så har det styrt upp sig själv liksom!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!