Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-05-13 12:00:17 följande:
    Ja men de vill jag se att du är helt föräldraledig. Är imponerad att du ens kan stava till det

Tror inte att min omgivning skulle uppskatta det

Skriver ju med mobilen och har rättstavningsprogram!
  • Anonym (cem)

Trött idag! Önskar att jag skulle få sova länge idag! Men det är stressigt idag!

• Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-14 08:51:01 följande:
    God morgon!Skrattande
    Stackarn...{#emotions_dlg.flower}

Synd att du har smått att tänka på annars skulle du behövt dig en koffeinchock av stora mått...Solig
    Nåväl...önskar dig iaf en härlig dag...Glad
    Och du...
    Det man inte idag hinner man troligtvis inte imorgon heller...så varför stressa när man kan njuta!Flört

Ja ni andra ska ha en härlig dag med...Skrattande
    ust nu skulle jag behöva en koffinchock eller några timmar extra timmar med sömn Tomte

Och nu förvandlades de fina vädret med solsken till regn och åska Skrikandes

Nä dags att fixa på jobbet innan jag ska till tandläkaren och plågas lite.  

Have a nice day Solig
  • Anonym (cem)

Idag fick jag äntligen, äntligen klartecken av läkarna att det är fritt fram att ha sex! Självklart jobb sambon borta tills på söndag, jag är på jobb till söndag-måndagnatt, på måndag åker vi till Ullared så de dröjer nog innan jag orkar förföra sambon!

• Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-15 23:02:14 följande:
    Hallå!

Grattis...måste iaf i frustrationen känns befriande att nu kan det bli åka av...inte då till Ullared heller!

Annars?

Du har varit rätt tyst, mycket att stå i?

Vad är livet utan lite korsord och....

Musik...

open.spotify.com/track/0Uqx2pgGB9c4v5mHYpCSd5

Annars förutom att jag är frustrerad så är jag lite stressad med mycket att stå i. Men på lördag är det ledigt, tror jag
  • Anonym (cem)
    Brunhilde skrev 2014-05-16 00:46:49 följande:
    Wow, cem tänker ha sex på Ullared! Ser fram emot det programmet! Eller så tänker jag att gör det när det känns bra för dig:-*

Undrar om man skulle få ett välfyllt presentkort , tror tittarsiffrorna skulle gå upp iaf!
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-16 08:14:33 följande:
    Godmorgon...gudars va härligt underbart med FREDAG!

Haha...låter iaf som du har en plan!

Lycka till och ta gubben med storm...hoppas det blir tidernas bästa korsord!

Ha en underbar Fredag!

Tills på söndag hinner jag planera in både plan A och plan B Hur jag ska förföra han!

Det ska jag försöka ha!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-16 09:07:11 följande:
    Sitter och planerar trädgården.. Har plötsligt fått för mig att jag vill ha rosa blåregn i trädgården, men det verkar vara stört omöjligt att finna! smile8.gif

I övrigt ska jag spika ihop en pergola av överblivet byggmaterial, fixa redskapshållare av gamla lastpallar och börja gräva en damm..
    Någon som vill joina? smile9.gif

Idag ska vi hämta ut våra nya glasögon! *Barnsligt glad* smile2.gif
    Och imorgon ska jag leta skor... yeeey... *boooooooooring* smile9.gif

Förutom klematis, rosor, vildvin etc.. Vad för klängväxter är fint att ha i trädgården? smile1.gif

Har även tänkt att måla lite stenar i "glow-int-the-dark" färg och placera ut i trädgården... kan nog bli riktigt häftigt att se på kvällen/ natten sedan.. smile2.gif
    Jag har inte hunnit träffa dig i veckan Gråter
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-16 09:48:52 följande:
    Haha jag lägger en röst på se men inte röra...riktigt visa vad du är ute efter och besitter men han får inte peta på dig!{#emotions_dlg.djavulsk}Flört
    Vad du än gör, låt han lida lite för alla träda...för nu ska åkern sås!Tungan ute
    Menar så sexet sen blir laddat av kåthet som typ en atombomb...ja ungefär!Drömmer

Nu är det en retsam individ som har talat...eller skrivit, kanske någon annan har något mer att tillföra av lite mer human karaktär.Skrattande
    Helt i träda har jag inte legat Oskyldig och inte han heller  

Men han kommer och få lida sen när han kommer hem måste jag gå här hemma och vara frustrerad när han är iväg och jobbar!  
  • Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-16 09:51:21 följande:
    Men faaaan, måste ni prata sex?! smile8.gif *frustrerad*
    Döh detta är ju en SEX och dravel tråd  Solig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!