• gilmore

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ulfsas skrev 2014-04-14 17:42:22 följande:
    Tydligen inte bara män som tänker men den regionen.....Förvånad

Har själv idag ätit en lesbisk fetaost så det så.Guld i mun
    Nej verkligen inte.
    Jag skulle inte ligga förra helgen men ändå kunde jag inte låta bli att följa med en hem och väl där hade jag ingen kontroll över mig själv såatte det blev visst så ändå. I lördags skulle jag absolut inte ligga och jag for visserligen hem ensam men så igår fick jag en kukbild.. Jaja.

Fr.o.m nu är det dags att behärska sig Solig
  • gilmore
    Schna skrev 2014-04-14 17:57:17 följande:

Kukbilder alltså, vad gör man inte!
    Jag menar ju det, allt vett försvann Drömmer
    Schna skrev 2014-04-14 17:58:20 följande:

Du kan inte prova att ligga med samma någon tills du kan slappna av med denne då?
    Mm jo jag har tänkt på det, kanske kan det finnas någon som jag kan göra så med men hur fan ska jag hitta den personen?
    Det finns ju en jag hade velat ha men han är upptagen så det är ingen idé att försöka sig på där. FAN!

• gilmore
    Schna skrev 2014-04-14 18:12:38 följande:

Osis. Men den du liggade med igår då? Nej?
    Haha nej, pga orsaker så ska jag hålla mig undan från honom.
  • gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-04-14 18:44:19 följande:
    Pussy rules!

Nä jag förstår absolut hur du tänker, fanns ju skäl till mitt celibat och det finns skäl till att jag hmm stundvis tycker att jag är en idiot som bröt det. Men i ärlighetens namn om jag skall vänta på att få känslor innan jag har sex igen så hinner jag dö och återuppstå säkert tre gånger innan det händer.

Jag har helt enkelt svårt för att bli kär och ännu svårare för att någon skall bli kär i mig. 

Så det måste finnas nått hmm vettigt mellanting eller nått.

Nä celibat känns jävligt lockande ibland! Läs rätt jävla ofta!
    Jag har svårt att bli kär men förälskad kan jag bli, däremot är det ingen som blir det i mig.

Celibat vill jag inte ta till, jag har haft mer sex det här året än året före. Och även året före det.. Men som sagt fyllesex säger jag adjö till och jag ska väl hitta mig en som vill ligga med mig + hänga osv Solig
    Gärna en jag kan titta på fåniga serier med och även ha intressanta diskussioner och självklart bra sex. Och han ska gilla att hångla.
  • gilmore
    Schna skrev 2014-04-14 19:10:13 följande:

Oj, ja men orsaker måste man ju se upp med Drömmer
    Faktiskt är det så med denne unge herre Obestämd Synd, han är så snygg naken.
  • gilmore
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-14 19:23:48 följande:
    Hitta en kk, man inte själv blir förälskad i (eller tvärtom) det är inte så lätt. De är rariteter har jag hört...
    Ja och här blir jag omständig igen för jag hade inte haft något emot att vara förälskad och han förälskad i mig, jag kör gärna på att bara ligga med varandra men inte ha ett seriöst förhållande. Vad fan ska man kalla det?
  • gilmore
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-14 19:44:57 följande:
    Seriöst kk-förhållande?
    ulfsas skrev 2014-04-14 19:45:30 följande:
    KK alltså. Det kan väl vara bra de med.
    Ja det är väl så. Då måste jag ju bara hitta en passande kandidat. "Enkelt" Tomte

• gilmore
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-14 20:05:16 följande:
    Nä, inte så. Det var min plan att hitta den perfekta kkn och när jag gjorde det, så dröjde det inte så länge innan jag insåg att jag fallit hårt för människan. Sex utan känslor är inte lika kul, känslor utan sex suger batong.
    Vad skulle hända ifall du lyckade få det goda av båda alternativen och det utvecklades till något seriöst?

Det är väl inte så ofta man träffas ett par dagar och vips så är det dödligt seriöst.
    Tja, om det utvecklades till något mer seriöst får jag väl ta det då. Jag har inget emot det heller men jag lyckas hitta killar som antingen är ute efter ett seriöst förhållande och är så jävla kärlekstörstande att jag rusar åt andra hållet eller såna som enbart vill knulla. Aldrig något mellanting där det är öppet för att det kan gå åt det ena eller andra hållet och att man kan ha roligt under tiden.

• gilmore
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-14 20:25:31 följande:
    Hittar inget lagom i mellanmjölkens land
    Det är väl bara att leta vidare.
    Ja än är det ingen brådska så jag behöver inte leta aktivt, jag tar det som det kommer Glad
  • gilmore
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-14 20:45:56 följande:
    Du menar den som kommer
    Hehehe Drömmer
    Nåja, jag tar inte vem som helst. Men komma får han gärna göra. Jag med Solig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!