Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Händer det nåt kul där?!
Sett denna, förresten?! :
Hahaha!!!
Händer det nåt kul där?!
Sett denna, förresten?! :
Trevligt! Jag dricker te, äter kanelbullar och knarkar HBO-serier. Bäst att passa på nu när jag fått låna ett konto.
Har sett alla 10 avsnitt av White Queen och nu ska jag börja på Turn.
Hur orkar man se på film? Finns det någon behandling man kan gå?
Ja, men gud. Ja. Mobilen
NEXT!
(råd)
Behandling vet jag inte. Mina bästa råd är nog att se till att sluta sova, iom sömnbristen kommer koncentrationsförmågan att reduceras avsevärt och det finns ingen möjlighet att hänga med i något som inte serveras av sig självt. Insomna ger dig så småningom Alzheimers light, vilket gör att du kan se samma film om och om igen och bli lika förvånad över upplösningen oavsett hur många gånger du sett den innan. Så sluta sov, ät endast snabba kolhydrater och rör dig minimalt. Lycka till!
Åh herre.. Med hörlurar förmodar jag.
Men om jag tänker på ekorrar blir jag lite glad för då tänker jag: New York. Där finns det många, många ekorrar. Stora är de...american, you know. Jag har gett dem namn, men de är så många att jag har måst inskränka mig till bara tre namn för annars går allt över styr. De heter Kjell, Örjan eller Jan-Erik. Knäpp? Moi?
Jag vill härmed säga upp mitt medlemskap i att bra kvinna!!!
Vart gör man byten och returer? *Blöder som en stucken gris och inga värktabletter fungerar mot smärtan*
Åh! Kaffe!! *sörplar*