Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2014-09-03 20:56:17 följande:
    Tror du? Jag har verkligen ändrat uppfattning om flera .. 
    Får sluta med mina förutfattade meningar...
    Nej sluta inte. Tänk att det är bra att du utvecklas istället. Alla är inte lika öppna till att förändra utan bestämmer att det är si eller så oavsett vad som händer efter de tänkte tanken första gången. Det är ju skitbra att att våga tänka om och tänka nytt, tycker jag.

Men så är jag ju måttligt, ja eller mer milt störd och älskar bli snäppt på näsan för mina fördomar och förutfattade meningar till och från.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (RUT) skrev 2014-09-03 21:14:42 följande:
    Hahaha..vette fan, har åkt på en mansförkylning och då brukar man kunna vara "döende"!!! smile2.gif
    Jag har väl alltid höga tankar om dig! Hur går allt??? 
    Hua då, krya på sig, fort! 
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-03 21:29:48 följande:
    Japp! Har fått vänner för livet här inne. Och hittat mer än så... smile1.gif
    Kyss Hjärta
  • HäckHäxan

Min vana trogen har jag spermat lite i tråden dårå!

• HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-03 22:34:03 följande:
    Spermat? smile2.gif  
    Jepp Tomte
  • HäckHäxan
    Hårfagre skrev 2014-09-03 22:47:04 följande:
    Hello hackhaxa. Long time no see
    Va inga prickar Ve och stor fasa

Halloj du hårfagre, upp till bevis där hörrö!
  • HäckHäxan
    Hårfagre skrev 2014-09-03 22:50:39 följande:
    Jag hatte robespierre förut. Av ngn án lending slutade kontot fungera oh jag sket i allt. Men nu är jag tillbaks. Jag bor på Island, do u remember me ?
    Japp nu är jag helt med, Mr Iceland

Allt bra med dig?
  • HäckHäxan
    Hårfagre skrev 2014-09-03 22:53:25 följande:
    Jag lever, så långt allt väl
    Låter ju drägligt iaf. 
  • HäckHäxan
    Hårfagre skrev 2014-09-03 22:55:50 följande:
    Oh jonen hänger jag med haha. Än du då ?? Livet fullt av rika älskare ?
    Hehe några är rika och andra har med medeleinkomster Hur så

Nä skämt åt sido. Har ingen suger daddy Var dock en yngre kille som erbjöd sig att skämma bort mig, men nääää....

Själv då, håller du haremet i trim?
  • HäckHäxan
    Hårfagre skrev 2014-09-03 22:59:04 följande:
    Högerhanden sitter där den ska !!
    Hoppas innerligt du varierar med vänster ibland så du slipper få tennisarm!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!