Brunhilde skrev 2014-05-26 20:33:18 följande:
Var i tvättstugan och som alltid en aning optimistisk med tidsramarna. På vägen dit tänkte jag på den katastrof som hade realiserats ifall någon hunnit norpa maskinerna jag faktiskt bokat.
En arg lapp hade definitivt varit på sin plats!
"En hårt arbetande kvinna i desperat behov av några ynkliga tvätt maskiner och när jag kommer hit i tid, ser jag att någon helt fräckt snott dem! (Ja, arbetande åtminstone och nästan i tid!
)
Jag hoppas ni njuter av er rentvättade tvätt!
Själv ser jag numera ut som en Dansk bedagad bordellmamma i min märkliga utstyrsel. (De enda kläder som inte är helt översmutsiga)
De få gånger jag har tid att nyttja områdets faciliteter, så förväntar jag mig att mina maskiner ska vara lediga. Detta är enda gången den här månaden det faktiskt funnits tid (Förra gången jag bokade blev det iofs utekväll och andra gången så visade det sig att de lagt en premiär lite olägligt, men iallafall!)
Tvättider ska respekteras!
Med arga hälsningar er granne, numera bedagad Dansk Madame!"
Jag tror att det kanske kunde funka eller ska jag vara lite rivigare?
MES! Du får nig höja ribban med åtminstånde 50 cm....
Tacka vet jag elektronlåssystem...... Fast nu har jag en alldeles egen tvättmaskin som jag bara delar med 7 andra =P Istället för med 70 andra lägenheter..... Å andra sidan har jag intelängre några kläder att tvätta......
Ah.... är det inte det ena....