• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-05-09 21:39:52 följande:
    Bag in Box babe and its all yours <3
    En nagelbitare! Det är väl inte Tre Apor?
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-09 21:48:32 följande:
    Nej ett ekologiskt vin vegan friendly haha

Visst låter jag sjukt pk och redig nu!!! phpIo5au578767.jpg
    Imponerad! Har aldrig druckit det dock.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-09 22:03:50 följande:
    Jag gillar det. Nu har ju jag alltid en skvätt sockerdricka i vin ( nästan jämt iaf ) köpte det vid nyår var ju nästan utplockat på bolaget så jag tog denna sort och sen har jag köpt den sen dess för jag gillade att det var ekologiskt helt enkelt. Är ju lite miljönisse innerst inne så.
    Jag gillar mest att det är fairtrade. Kollade just upp det och hittade bla att det var ett som listades över sommarens bästa BiB och följande:

"Fairtrade viner är viner som produceras i tredjevärlden länder men där människor fått schysst betalt och inget barnarbete förekommer. Ofta handlar det om självstyrande kooperativ. En bonus betalas ut varje år till arbetarna som de ska använda till sociala verksamheter t.ex. sjukstuga, skola men kanske också för att anlägga en fotbollsplan. Det gjorde arbetarna på Stellar Organics Western Cape, i Sydafrika."
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-05-09 22:43:24 följande:

Lita på mig!
    Det är ju exakt det alla skurkar och fula gubbar säger!
    "Kom med in här i buskarna lilla vän, där finns en jättesöt lite kattunge. Se så kom nu här. Lita på mig"
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-09 22:56:38 följande:
    Se din blöja?
    Det kan vara att han vill visa dig sin tomteluva, men det är lite långt till jul bara. Obestämd
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-09 23:27:00 följande:

smile9.gif

Är det nu jag ska använda den där tidsmaskinen och åka till igår och stoppa foten i munnen? Foten i munnen
    Nej, gud nej. Alla behöver en hård och rak bitch slap då och då. Utan blod och tårar bygger man inget vettigt
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-09 23:27:00 följande:

smile9.gif

Är det nu jag ska använda den där tidsmaskinen och åka till igår och stoppa foten i munnen? Foten i munnen
    Brunhilde skrev 2014-05-09 23:30:52 följande:
    Nej, gud nej. Alla behöver en hård och rak bitch slap då och då. Utan blod och tårar bygger man inget vettigt smile5.gif

Och som någon som faktiskt var klok sa:
    "Man kan inte tala om en stoppnål utan att någon enögd djävul känner sig träffad"
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-09 23:32:00 följande:

Lovely! Själv har jag gått upp exakt 20 kg sen i somras, weee! Också en liten viktresa.. DödÄpple
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-09 23:44:27 följande:
    Exakt min känsla Drömmer 
    Det var nog dagens kommentar: "Också en liten viktresa.. DödÄpple"
    Lite osäker på vad äpplet betyder dock Obestämd
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!