Sex och dravel tråden, hämningslöst!
taquine skrev 2014-08-31 23:44:28 följande:
Ok din får träffa min, Snällare finns inte . Dumsnäll om man ska vara ärlig. Darrar när elaka taxen kommer på gatan , typ Det i kombination med min som oftast vill äta alla hundar när man möts ute, ja de fattar ju vem som helst, om det inte smäller då så är det ett mirakel som man kan tacka för en evighet framåt sedan.
Nu har min hund lugnat sig lite och hon funkar med vissa andra hundar, förr funkade hon med alla. Men just möta andra ute som är ute och går. Kan absolut få henne att sitta still och bara titta en bit ifrån, men skäller den andra eller visar minsta agg i kroppsspråket så förvandlas min absolut till en sån där mördarhund alltså hon uppför sig inte helt enkelt och är helt fastlåst på den andra. I min värld inget stort problem efter som vi sällan möter andra hundar och jag vet om det och jag vet att jag kan hålla hunden även mina sämsta dagar, hon är ju inte så stor även om hon har kraft så det räcker och bli över.
Bortsett från det där så är hon ju som en bunke långfil och så dumsnäll att man bara HALLÅ åke påke vakna!