Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Sen när du tröttnat kan du ju göra paper mache av konsten och göra konst på konst, liksom lite konstig konst... Dubbelt upp av elände när man ändå håller på... jusom hursom.
Sen när du tröttnat kan du ju göra paper mache av konsten och göra konst på konst, liksom lite konstig konst... Dubbelt upp av elände när man ändå håller på... jusom hursom.
Försöker göra sådana dära figurer av mina servetter vad dom nu heter i ren frustration ..
Gud vad praktiskt att ha dem färdigvikta till nyår.
Kebab mad mos och brunsås var en ny variant. Här säljs de i bröd eller med pommes.
Det hade varit ännu mer innovativt. Misstänker att jag blandat ihop vokalerna.
Då blir det ingen choklad till Janne. Har inget korvbröd. Brukar hundar gilla det?Nu har han dragit sig tillbaka. Han har flyttat in i mitt kombinerade skräp/arbets/gästrum. Där inne står en gammal saccosäck som han har förälskat sig i. Han hade egen säng med sig när han kom hit, men nu verkar det som det bara är saccosäck som duger. Han är ganska söt när han försöker lägga sig tillrätta i den. Den är ju för liten för honom men jag tänker inte lägga mig i. Det är kul med djur!
Ja, jag tänkte att det måste vara korvbit du menade, men eftersom jag misstänker att du kan en del om hundar så tänkte jag att det är väl korvbröd, då. Och korv har jag faktiskt. Är rädd att saccosäcken inte kommer att överleva Jannes tumlande och klättrande, men det får gå. Det är jul och jag känner mig så generöööös
Mitt nyår börjar likna Aniiees jul. Vi blir lite fler än jag räknat med och alla med tillhörande matallergier/preferenser. Så vad lagar man till vegetarianer, veganer, barbarer, glutenintoleranta, laktosintoleranta. Jag ger upp!!
Jag är en surkärring och anser faktiskt att nyårsraketer samt smällare ska förbjudas för gemene man..
Hur många djur blir inte skräckslagna? Hur många skotträdda människor finns det inte? Hur många överförfriskade idioter sätter sina, samt andras liv, i fara bara för att få smälla lite?
Visst, det är vackert, men det skräpar ner, förstör och skrämmer...
*Surkärring, over and out*
Är du en surkärring så är väl isf jag det med.
Eller som han i den andra tråden "vilka vilda djur? De ligger ju i ide!"
Visste inte att harar och rävar och rådjur och älgar gick i ide.....
Instämmer till 100 , fan vad sur och grinig jag är idag, och saknar en viss person så det gör ont!