Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Uh, jag hade nog ring ambulans, det måste ju vara kallbrand i dasen allra mins om den är grön och knölig.
Uh, jag hade nog ring ambulans, det måste ju vara kallbrand i dasen allra mins om den är grön och knölig.
Hjälp! Jag HATAR när brandvarnaren tjuter. Och inte når jag att stänga av den heller, ens om jag står på en stege, typ.
Men granen kom upp i alla fall =P Grattis. Och mannagrynsgröt är inte fy skam.
Kan jag få katten?
Mysigt.
Nallens tips till dig är: DRICK MJÖLK!
Han dricker själv ett stort glas mjölk varje dag, ofta med smaskig oboy i, i hopp om att han ska växa och bli stor&stark. Nallen menar att han aldrig hade gjort de framsteg han gjort fysiskt om det inte vore för mjölken.
När jag blivit av med allergin!
Kaffe... Har tänt lite ljus, ser på "Under the Dome" och bara är..
Snart ska det dammsugas, skuras golv, tvättas och plockas iordning..
Ni pygmeer får väl inhandla platådojor
Typ
Skoja bara .. är inte så lång själv precis ;)
Har egentid på dass ett tag.. Dagen har gått i ett huj med att laga mat (potatismos och fiskpinnar) städa, plocka, göra middag (revbensspjäll med egen marinad), underhålla ungar med kompisar, härbärgar svärmor med ett av alla hennes 100 barnbarn (mannens yngsta systers dotter),
Renbädda och koka knäck...
Någon som vill bjuda mig på spa???
Jag behöver en privat sufflör akut! Denne ska följa mig alltid, vilken tid på dygnet det än gäller och handgripligen hindra alla grodor från att flyga som värsta orkanen runt mig. Ärlighet är bra till en viss gräns