HäckHäxan skrev 2014-05-09 21:00:57 följande:
Visst är det så. Skönt att kunna förstå varför det varit som det varit i historien, inte för att det rättfärdigar de dumheter jag gjort. Men det förklarar iaf för mig varför jag är snart men ändå har svårt att få till saker. Att det inte handlar om lathet som tex min mamma verkar gilla att trycka i halsen på mig då och då. För hon har ju verkligen koll på mitt liv 70 mil bort
eller inte.
Nu måste jag mer låta det landa, ta in det, förstå och framför allt acceptera skiten och lära mig och hitta verktyg. Fördelen som jag ser det är att jag har rätt jäkla bra koll på mina svagheter ( som jag avskyr hehe ) men ändå medvetenhet är bra och oavsett så är jag ju jag alltid, det var jag innan diagnoserna och det är jag ju nu med, same samma shit, take it or leave it liksom
Underbar låt <3 spelade Ben Howard förut hos kompisen och en gemensam vän som var där utbrister. Fan vad bra, riktig musik. Varför tjänar folk som Justin Bieber och Mirus ( stavas?? Hon wrecking ball tjejen ) så mkt och är så kända och inte en sån här person. Gissar att hon tyckte han var bra. Tänkte att hon borde kika i musiktråden på all underbar och fantastisk musik som delas där. Det är en tråd som förgyller mitt liv
För att återkoppla till musiken... Inte alla som har så fantastiskt bra smak som en handfull av oss
Musiktråden har varit en räddning många gånger och i ett fåtal ett fördärv. Hur många gånger har man inte glömt bort tiden och varit mer död än levande dagen efter...
Rayland Baxter – Bad Things
Förpestar mest den här tråden med mina trudelutter, tur att det är frivilligt att klicka på länkarna