Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-08-29 12:55:05 följande:
    Doppa händerna i klorin? Eller så kanske det är så att dina fräknar är lika söta som alla andras...

Kan informera om att det inte fungerar, jag har testat klorin mot fräknar som barn, citronsaft funkar inte heller. Men det svider gött i sår :-/ Går inte att bleka hår med klorin heller har testat det också och blötlade mitt långa hår i handfatet mamma var mindre glad på mig när hon kom på det haha. Det är inte ofta mitt riktiga namn kommer ur hennes mun men då gjorde det det alla namn i ett speciellt tonfall. Säkert tecken på shit absolut bäst att hålla käften och inte göra om just den här missen.

Får kolla länken senare. Sitter med mobilen.

Naturligtvis är inte mina fräknar lika söta som andras, doh!!!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-29 13:12:56 följande:
    Ja, herrejävlar! Fick ju vattenplaning! smile3.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Hjahha filmen i mitt huvud är helt oslagbar!!!!

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-29 13:37:00 följande:
    På 4 år så har de nog haft tid att gömma sig väl.. smile2.gif

Eh... Det sista ska jag inte ens försöka svara på.. *blond*
    Min teori är att någon annan flyttat på dem. Jag har nämligen förvarat stången i badrummet. Har en vägghylla alltså rundad som sitter ovanför den runda vatten tanken och la stången bakom mina korgar för att alltid veta vart den låg och den låg där. Men jag har ett gäng korgar kvar att gå igenom på översta hyllan med tur ligger de där i min stång är längre än originalet men i värsta fall får jag väl sätta upp den som den är så får min hyresvärd ett extra meningslöst hål i badrummet när jag flyttar.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-29 13:42:53 följande:
    Varenda låda förutom Ruts kommer till det i posten nedan smile2.gif Grymt vig...så vig att jag ska viga livet åt detta med att vara FL-balle...på daglig basis! smile2.gif
    Önskar dig all lycka till där. Jag tror på dig, stenhårt! Go go go and enjoy. Embrace yourself!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-29 13:52:20 följande:
    Klorin i håret har jag mindre bra erfarenhet av, det blev inte blont bara lite orangeaktig nyans och jäkligt risigt. Kan tala om att det är en dålig idé att använda strykjärn på lockigt hår med.
    Hahahha tror dig gällande strykjärnet !!!! På mig hände zipp nada med klorin, orättvist!!

Annars om man är riktigt smart så som jag är ehhh :-/ så kan man köpa en plattång när man har rakt hår. Man borde får extra poäng för sånt!
  • HäckHäxan

Jaaaaaa jag hittade fästerna.

Undra nu vart mina borrmaskiner är eller om jag lånat ut alla tre. Hmm....

Nåja stången måste inte upp precis nu så de löser väl sig. Får satsa på att slutföra sorterandet i badrummet först! Fokusera!

Känner mig hungrig vilket osökt får mig att tänka på mina kotletter. Så snälla tips på hur fan man steker den. Kan man typ steka upp dem och sen låta den puttra i vatten i pannan så de blir klara men inte torra? Funkar på kycklingfilé iaf.

• HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-29 14:28:02 följande:
    Haha...här har man njutit åt alla som haft problem med det här jävla anonyma...

Lite kul att man föll på eget grepp..:-P
    Det där var knäckt sen långt tillbaka så det kan du sluta gräma dig över.

Du är ju inte ensam om att inneha analytisk förmåga.
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-08-29 14:25:52 följande:
    Haha....blir jag förvånad? smile2.gif Nej faktiskt inte...var ungefär så jag trodde du skulle svara fast lite längre! smile2.gif
    Försöker vara empatisk och anpassa min skrift till din läsförmåga och uppfattningsförmåga. Snäll va.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-29 13:56:33 följande:
    Hon hann ju in till sjukhuset och allt.. duschat och tvättat sig med bakteriedödande, fastat sedan 20 kvällen innan osv.. smile4.gif

När jag dör så har jag svurit på att bli ett spöke och kolla på när de går igenom mina saker.. allt för att höra de förvånade, be störta och äcklade (?) utrope.. smile2.gif

Med tanke på hur opryd jag är så kommer säkert ungarna bli pryda till max... smile2.gif

Jag har fått i mig kaffe och macka...
    Fy då hoppas det går vägen i sept iaf.

Åh macka blev en rostad sådan nu med hemgjord björnbärssylt på. Fick en burk av minis kompis mamma. Sjukt gott!!

Jaaaaa spöke supernice jag skulle ha askul. inbillar jag mig i vart fall.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-29 14:51:59 följande:
    Det kan man göra. Eller så steker man inte så länge, hög värme, max en minut på varje sida och sedan upp på en tallrik/skärbräda, då de får vila. Gör man sås i stekpannan kan man lägga ned kotletterna i den och låta puttra med ett par minuter.
    Tack

Får steka upp dem sen då. Nu blev jag proppmätt på mina rostade mackor, koma!!!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!