• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-05-08 12:14:34 följande:

Klart man alltid är värd det, det är min absoluta övertygelse. Utan att syfta på någon särskild nu så är ju även den man älskar värd att vara och känna sig älskad, men ibland har ett par inte samma syn på vad som är att älska och vad som behövs för att känna sig älskad. Mina erfarenheter säger att det är individuellt och när två personer har olika upplevelser för vad det är och när den ena eller båda inte känner till den andres, så är det bara en tidsfråga innan någon känner sig sviken. Att lämna där är så mycket större än att stanna, som jag ser det, och handlar inte alls om att man inte är värd att älskas. Man kanske bara är för olika. Enligt mig, nu då. Därmed inte sagt att jag inte anser att det finns svin. smile8.gif
    Hm, brutal sanning. Obestämd
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-05-08 09:51:45 följande:
    Förr var jag med rädd för kärleken, tills jag fann Mr Right. Att älska honom är så himla enkelt och att bli älskad av honom är lika enkelt som det är underbart.
    När jag såg han första gången vart jag direkt kär som en blixt ifrån klar blå himmel.
    Och just då försvann all rädsla för kärlek, tvåsamhet och barnafödande.
    Helt enkelt är min sambo de underbaraste mannen som vandrar på denna jord.
    Det är just så det ska vara! Det ska inte vara svårt att älska och vara älskad.
    Det räcker med att det faktiskt är svårt ibland att inte bli för bekväm och att vårda sin relation och att inte ta varandra för givna till slut.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-08 19:51:15 följande:
    Ähh, han vet att jag älskar honom fast jag tycker han är bra knäpp ibland! smile2.gif
    Schnas sidfot blev i sammanhanget mycket passande
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-08 20:44:53 följande:

Sen shoppar vi skor Drömmer

Eller kanske innan.. smile9.gif
    Före den där nätta lilla vinbaljan blir perfekt!
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-05-09 15:34:18 följande:
    Men seriöst?!! Är det inte tvättmaskinen så är det torktumlaren! Fanskapet har läckt ut kondensvatten över halva tvättstugan!
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

smile8.gif
    Du ska inte dra i slangarna i tvättstugan! Det får du göra någon annanstans. Helst där det inte är risk för okontrollerbart vattenläckage. 
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-09 19:41:47 följande:
    Älska livet. Värsta seriösa samtalen här inne, nagellack, kärlek, älska, vara kär, förälskad, inte passa ihop och sist men inte minst ordkunskap och google!!! Djupa grejor. Har några sidor kvar att beta av, ville bara visa er mitt liv, just nu. smile1.gifphpEbYg5A41210.jpg
    Ser meditativt ut. Vackert!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!