• shivas

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-04-18 15:37:51 följande:

Lixom.. Varmt, svettigt, ansträngande, kladdigt osv...
    Som bara resulterar i typ... omedvetna blåmärken... endorfiner.... lyckorus..... vart fan är sambon?
  • shivas
    Knall skrev 2014-04-18 15:53:00 följande:

Min drog just av sig tröjan.... See ya later!
    Go get him!
  • shivas
    Smecker skrev 2014-04-18 16:07:58 följande:

Medvetna är bättre.
    Men jag är ju så sällan medveten om sånt under sex. Men nu var jag faktiskt lite medveten om att insidan låren kommer ha fina tumavtryck. Drömmer
  • shivas
    Smecker skrev 2014-04-18 17:27:05 följande:
    Jag antecknar febrilt här, medan jag skruvar ihop grejer från IKEA.
    Bra! Prioriteringar osv...
  • shivas
    Knall skrev 2014-04-18 17:34:57 följande:

Men vad fan! Han gjorde det enbart för att byta till något mer slittåligt eftersom vi tydligen skulle rensa i källaren! *Snuvad på konfekten*
    Meh! Två flugor på smällen?
  • shivas
    Aniiee skrev 2014-09-09 19:55:07 följande:
    Eh.. jag vet inte än. De har lite jobbiga buggar i character creator och det är segt som sirap att logga in, så det tog typ en halvtimme att logga in, ladda character list, göra en ny (jag optade för re-roll), och sedan komma in i spelet. Sen har jag testat att ladda in lite addons, det funkade ju inte dirket =P Disconnect 2 gånger.

Nu har jag stått och fiskat en kvart (tänkte att jag skulle fixa upp alla abilities + battle pets innan jag ger mig på WoD på riktigt), den disconnect igen, men annars har det flutit på. Nu ska jag passa på att gå runt kvarteret med hundarna innan jag loggar in igen.
    Det där lät mer komlicerat än mitt "ploppa in skivan och spela".
  • shivas
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-09 21:36:59 följande:

Jag är sjuuuuk. Ynklig. Mancold...

Fan, jag har inte tid med det här!

Du kan sätta dig i soffan här bredvid den sjukliga sambon så kommer jag med te.
  • shivas
    Aniiee skrev 2014-09-09 21:52:59 följande:

Ah, IC.

Håret kan väl inte vara värre än Anne på Grönkulla, i alla fall.Kanske lite =P

Jag spelar tack och lov väldigt lite på pc numera. Detta krångel! Trodde xbox skulle vara felfritt.. Hah! Satt bland annat en hel dag med att få våra online-konton att öppnas igen.

PS3an dock.. now we're talking.
  • shivas
    Aniiee skrev 2014-09-09 22:06:44 följande:

PS4 är ännu bättre! Fast.. ps4 har ingen dator-streaming..... irriterande. Xbox One släpps i sverige i dagarna. Frågan är om man ska gräva djupt i plånboken

Ooja. Hade mer än gärna grävt till Kina i fickorna för PS4an. Fruktansvärt snyggt det kan bli. Xbox lär jag aldrig köpa igen. Mer krångel och ologiskt system har jag nog inte varit med om. Har noll tålamod med sånt. Speciellt eftersom det av någon anledning alltid blir jag som får slita av mig håret i frustration och fixa problemen.

PS har dock inte krånglat för mig ännu och den låter inte som att man drar igång en motorsåg när man sätter igång den. Stort plus!
  • shivas

Ska det vara så besvärligt att släpa sig in i duschen och sen i säng? Hur svårt kan det vara?

• shivas
    HäckHäxan skrev 2014-09-09 23:28:14 följande:
    Hur jävla svårt som helst faktiskt! 

Faktiskt!

Istället sitter jag här och tycker synd om hunden som svälter ihjääääl för att hon inte ska ha mat inför vet. besök imorgonbitti.

Känns som en vettig sysselsättning såhär halv tolv på natten.
  • shivas
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-09 23:33:06 följande:

Nepp tvätta dig får du allt göra själv latmask! Förstod precis vad du menar...

Men tjena

Ja alltså, när man också har en tvätt som väntar på att bli upphängd innan man lägger sig så vill man ännu mindre in i badrummet.
  • shivas
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-09 23:42:08 följande:

Heeeeej!

Haha...låt det ligg tills på Fredag, sura kläder har väl ingen dött av...man bara älskar den doften!

Ooja! Det hade jag mer än gärna! Men jag vill helst inte gå med blöta kläder till jobbet imorgon. Tror de hade undrat om jag blivit ännu mindre frisk i huvudet då. :-P
  • shivas
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-10 00:08:19 följande:

Haha...tänkter blöt vit t-shirt och och och och inget mer, du har nog rätt...gå och häng tvätt så du inte orsakar något tillbud imorgon, menar lätt att snubbla för arbetskamraterna, skulle jag göra iaf!

Nej nu blev jag sugen...på att tvätta lite, skönt med torktumlare

Ptja alltså, egentligen är det väl nu man borde passa på att gå dit i de där blöta kläderna för jag jobbar bara där i 2,5 vecka till. Then I'm freee!
  • shivas
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-10 00:50:09 följande:

Jaha det var värst...vad ska du slå ihjäl dagarna med sen tänkte du?

Pluggar heltid samtidigt och fick väl inse att det var antingen eller. Men kommer fortfarande hoppa in lite här och där för extra pengar så det löser sig. :) Och så ska jag riktigt njuta av hösten.

Men först och främst sova när jag faktiskt ska upp om fem timmar och ta hunden till veterinär. Yaaay...

Natti!
  • shivas
    Aniiee skrev 2014-09-10 17:18:15 följande:

BTW, jag börjar ärligt tycka lite synd om Johannes....

*suger på en Polly*
  • shivas

Hahaha! Jag tror jag citerade fel inlägg där uppe. Johannes har inte så mycket med choklad att göra vad jag vet. Jösses min hjärna är överkokt.

• shivas

Om man inte kan se en kaktus utan att tänka "kuuuuk".. då borde man faktiskt tagga ner..

• shivas
    Knall skrev 2014-09-11 22:02:23 följande:
    Brunis! Brunis! Brunis! Se vad jag gjorde idag!
    Åååååh! *dreglar* Det ser ruskigt gott ut!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!