Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Att vina en onsdagskväll ihop med goda vänner måste ha varit mitt smartaste drag på länge...
Att vina en onsdagskväll ihop med goda vänner måste ha varit mitt smartaste drag på länge...
Det gjorde det!
Idag har både jag och gubben beställt tid för att få bläck på kroppen... mitt andra smarta drag denna vecka...
Någon som har något emot att jag dör nu? Matvanorna i amerikanska skolor gör mig mörkrädd......
Alltid något =P
Nej, men jag tänker plåga dig ändå, bara för att du frågade.
Jag har en vän i Chicago, som har tre barn i skolåldern. Här är deras matsedel (Skollunch, alltså.....) nästa vecka och veckan efter:
Nästa vecka:
Måndag: Hamburgare, pommes, selleristjälkar, ranchdressing (doppa de "äkliga" selleristjälkarna i... och pommesen...), banan
Tisdag: Biffenchiladas, refried beans, calabacitas (en mexikansk grönsaks-side dish, oftast dränkt i både smör och ost). frukt
Onsdag: Varma mackor med kalkon och ost, gröna bönor, bbq-pommes, äpplen
Torsdag; Spaghetti och köttbullar, grönsallad, vitlöksbröd, päron
Fredag: Bbq-kyckling, ugnsstekt potatis, majs-succotash, apelsin, honungsbröd
Veckan efter (vecka 37? veckovill....)
Måndag: Ostpizza, morötter, ranchdipp, vindruvor
Tisdag: Varm/grillkorv (nötkött) i bröd, pommes, bbq-majs
Onsdag: Mac'n'cheese, broccoli, parmesan pretzels, frukt
Torsdag: Biff- och bönburritos, brown rice, ugnsrostade grönsaker, äpplen
Fredag: Kyckling Alfredo, pennepasta, gröna bönor, parmesanbröd
Är det bara jag, eller är det något fel här?
"Humm...." bra kommentar =P
=P
Min flickvän lagade kycklingsoppa och varma mackor till middag idag. Soppan vara bara lite bränd, och mackorna hade i alla fall fyllning....
Förstår det =PAlltid något. Även om carbonara med grädde i inte är carbonara alls, utan snarare en alfredo. Nitpick.....
Kul! Här blir det inget vidare galej, jag ska skriva klart en filmlista, äta potatisgratäng och kassler och kolla alla serieavsnitt jag missat i veckan. Ganska många, för jag har bara sett Junjo Romantica den här veckan.... Missat:
Disney Shorts
Fairy Tail
Dark Matter
One Piece, Mythbusters
Hannibal
The Last Ship
Falling Skies
Gravity falls
Hetalia
Suits
Allt jag BORDE sett. En del av de har jag aldrig sett alls, så ligger lite i lä..... Ska ta igen lite....
Jag är för gammal för att orka partaja halva nätterna, komma i säng strax före tre och sen behöva gå upp ca sex timmar senare... :-/
*trött*
Livet suger ibland!
Så, nu var det sagt! *återgår till hemmasysslorna*
Det suger rätt skönt här faktiskt.
Men vad är hemmasysslorna för något? Måste vara något jag fullständigt ignorerat...