Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-08 14:57:15 följande:
    Godmorgon godmorgon! smile2.gif Vem hade buffat ur dig ur slafen da? smile2.gif
    Me myself and i did that. Samarbete på hög nivå!!
  • HäckHäxan
    Tittar skrev 2014-08-08 20:14:49 följande:

Dags för en folköl och lite studerande om anusblekning, frugan har lekt med spegeln i dushen och kommit fram till att hennes anus minsann ska vara vitt!

Hahahha undra om man kan bleka skiten med ett blekt anus på vägen ut

Nää förlåt men jag är en sån där jobbig människa. Jag hoppas att jag aldrig kommer möta någon irl som blekt sitt anus för jag kommer aldrig kunna sluta skratta åt personen. Aldrig någonsin tror jag.

Så ni som känner mig och läser. Om nu blekt ert anus eller tänker göra det så dont ever tell me. Blekfis får nämligen en helt annan betydelse efter det!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-08 20:31:07 följande:
    Okej men när hjärnan nästa gång strejkar mellan förnuft och vansinne med att ligga kvar så då förstår jag en trudelutt...är nog lite lättare att upp och gå då! smile2.gif

open.spotify.com/track/5tmejpX7WvRP3xxulzqvGA
    Åh underbar. Var tvungen att spara ner hela albumet. Men jag känner igen rösterna och hans ansikte. Känns som jag absolut stött på det förr. :-/ Avskyr när jag känner så för jag vet aldrig om det är via en bild eller irl hahha
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-08 20:46:48 följande:
    Haha fundera du så lyssnar jag vidare! smile2.gif
    Jag lyssnar du vackra hellboy. Kan inte sluta lyssna. Fy satan vad jag kände igen mig i en låt. Som en stor skopa självinsikt som kanske inte var av godo!! *muttrar*
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-08-08 21:41:11 följande:
    Så du attraheras inte mer av person för att den bleker ändhålet?
    Helt korrekt uppfattat lille B.
  • HäckHäxan

Nu skall jag se på californication hur jag kunnat missa denna serie till nu begriper jag inte. Karln är ju mer klantig ön jag är eller iaf lika mycket på olika sätt. Men han slår mig nog i otur. Bara älskar den än så länge iaf.

• HäckHäxan
    UniqueSnowflake skrev 2014-08-09 13:00:30 följande:

Hur är det on topic?

(.^_^.)
    Hur är det off topic?

Det mesta i den här tråden är absolut on topic, dravel. Sen kan man ju associera fritt och få en baken rumpa sexuell och då är den vips on topic på temat sex också.
  • HäckHäxan
    Anonym (da bitch) skrev 2014-08-09 14:05:28 följande:

Igår såg jag världens största penis på tunnelbanan. Hell yeah gimme

Pics or it didnt happen!

• HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-09 13:56:01 följande:
    Rumpan är lite liknande min också. smile9.gif

Känner en fotfetischist, och han ääääälskar smutsiga fötter. smile2.gif
    Hahha han kan få komma hit och älska mina en stund. De behöver kärlek i mängder!!!!!!! Som i sjukt jävla mycket kärlek och ja omsorg också!

Ge mig nu!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-09 14:13:39 följande:
    Hade den biljett eller hade den plankat? smile3.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Hahahhahaha dör!!!!!!!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!