Sex och dravel tråden, hämningslöst!
*Visslar försynt*
Och, för att glädja anonym (j).. Jag vill fortfarande knulla.. har jag tur så kanske det går ikväll.
*Visslar försynt*
Och, för att glädja anonym (j).. Jag vill fortfarande knulla.. har jag tur så kanske det går ikväll.
Hur många sekunder går det på ett ljusår?
*trött*
Jag har inte sovit i natt. Istället har jag gjort såna där viktiga saker som.... fixat matlista till nästa vecka..... läst yaoi..... fixat inköpslista till nästa vecka.... läst yaoi..... skrivit städlista till nästa vecka.... skrivit yaoi....renskrivit recept.....skrivit yaoi..... skrivit yaoi.... skrivit yaoi.... haft sex..... skrivit yaoi..... sett på The Musketeers..... skrivit yaoi.... tittat på yaoi.... tittat på lite mer yaoi.... skrivit yaoi..... beställt en ny väggkalender (kom på att det nästan var augusti redan.... och skrivit yaoi.
Inte konstigt att jag inte kan sova.....
Tackar! Det verkar som denna jävla mens är på väg att upphöra...
I veckan som kommer blir det få tillfällen att knulla.. sommarstugan fr.o.m imorgon och sedan 2-dagarspass på Kolmården med ungarna!
Hotell är bokat och allt! Grabben har lovat mig att leda mig förbi spindlarna på Tropicariet och flickan vill hålla min hand när vi tittar på ormarna..
Spindlar här är harmlösa, om en lite meningslösa. Ormar däremot *argh*
Är du säker på att det var en snok?
För mig spelar det ingen roll om det är en giftorm eller inte. Lika rationell där som de som har spindelfobi.
The Tudors har en hel del sexscener också.
De är för tama och okonstiga. Bättre att satsa på japansk porr då
I will. Behöver du tips är det bara att hojta till
Pride inlett! Var med i en panel idag, och överlevde, haha.
Grattis. Inte lätt att överleva paneler.