• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-10-19 04:03:16 följande:

Jag är så trött. Och jag har så ont. Jag vill inget mer, orkar inte. Har ingen lust till någonting. Har inget att skriva, vill inte veta. Vill inte vara vaken, vill inte sova. Orkar inte le falska, tappra leenden, vill inte se eller höra uppmuntran, medlidande, falska förhoppningar. Vill bara sluta finnas, sluta såra, sluta skada. Sluta vara till last, sluta besvära. 

Livet suger, och sen dör man. Snart, hoppas jag. Fast jag vill inte dö. Jag vill bara inte leva...

Man behöver inte alltid vara tapper.. man får ge upp stundtals och bara finnas..

Ibland är det okej att bara vara Aniiee utan det glada, positiva, skapande och starka..

Önskar att ord gjorde bättre verkan och att du fick må bättre...
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall

Man vet att man har puls med två 10-åriga tjejer i huset.... *Bävar inför den stundande tonåren*

• Knall
    taquine skrev 2014-10-19 15:10:17 följande:

Ett hett tips är att gömma alt. sätta lås på det du tycker om... , kläder, skor , parfym , etc.. ;)Samt försäkra henne om hur vacker hon är fast hon känner sig fulast i världen ... Det ordnar sig och man klarar det på något sätt 

Funkar det att låsa in henne istället?

Hon har fått för sig att hon är tjock!! Och att hon måste ha bh-topp för att vara sexig..!

Du är 10!! Du ska inte vara sexig!!! Inga 10-åringar är sexiga!!
  • Knall

Ett av helgens projekt;

Gamla köksmöbler i furu som fick nytt liv med färg, slipning och vax!

Är helt mör i kroppen.. kan inte påstå att jag haft den bästa arbetställningen. Sitt ner, stå upp, ner igen, böj fram, upp igen osv. . Jäkla gympapass!

Även målat lillflickans bokhylla som hennes pappa byggt av spillvirke. Har lite smådetaljer kvar..

Bara en soffa och ett stort förvaringsskåp till köket kvar...

Någon som har en massörutbildning och kan tänka sig att utföra sina tjänster mot en klapp på huvudet och en kram?

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-20 16:47:33 följande:

Åh, en massör. Jag hade nog kunnat tänka mig ha en som heltidsanställd 

Åh ja! Helst någon som kommer direkt när man ringer.. min rygg, mina fötter, axlar och ben skulle verkligen uppskatta det just nu...
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-10-20 15:58:46 följande:

Härligt!

Skulle gärna gå lös på köksluckorna också, men får hia mig lite.. karln ska väl få säga sitt också.. typ..
  • Knall
    taquine skrev 2014-10-20 23:47:07 följande:

Kan det gott göra, ;)

Idag har jag varit duktig och simmat 1000 meter samtidigt som jag grät för en som jag tycker så  mycket om uppenbarligen inte känner detsamma , fyfan vad jobbigt_(med allt nu känner jag , trösta mig

*Kramar om* Sådant där är skitjobbigt..
  • Knall
    taquine skrev 2014-10-21 00:00:41 följande:

Hoppas det, känns inte så nu. .. Jag intalar mig att det går över men fy fan vad det känns jobbigt . man är ju inte 20 längre , snittar typ 4-5 timmar per natt i sömn och skulle ge mycket för att försvinna några veckor 

Been there, done that. Got the t-shirt.. Man får fokusera på annat vissa dagar för att andra dagar bryta ihop och må skit..

Lyssna på mycket musik, gärna sådan med lite ilska i medan man tränar/ promenerar /springer kan vara ett sätt att bearbeta och få ur sig allt för stunden..
  • Knall

Jättehärlig morgon.. Först bråk med grabben som först inte ville borsta tänderna, sedan försökte ljuga om att han hade med sig allt till gympan och efter det bråkade han om att han är tvungen att ha hjälm om han cyklar/ åker skateboard/ longboard..

Sen så var det tåg jag skulle med inställt så nu blir jag en kvart försenad till ett möte.. och kattungen har skitit på golvet i allrummet..

Värst av allt är att jag inte fått i mig mitt kaffe!!!

• Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-10-21 18:07:43 följande:

Vems kaffe fick du da?

Ingens...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!